  • Data: 2018-07-06 19:10:42
    Temat: Re: Pokutny daje 30 GB na wakacje -- a tu taka cisza!!!
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5b3f32c8$0$679$6...@n...neostrada.pl
    >
    >> Przecie to Ty się targujesz...
    >
    > Zgłaszam stanowisko odmienne. ;)

    To kumulowanie przeciwności czemu miało służyć jak nie podbijaniu ceny?

    > Wg Ilicza? Co posiadam?

    SIMkarty. I nie mieszaj do tego Ilicza.

    > Wyjaśniłem Ci -- spokój jest ważniejszy niż stówa.

    No to rozwiązuje sprawę. Tak że pozwól że zapytam już tylko
    hipotetycznie - a ważniejszy również od dwu stów?

    > Rozumiem. ;)

    > Tak złych masz sąsiadów na swej prowincji czy do policji daleko?

    Ja akurat nie muszę się obawiać gniewu ludu z powodu moich praktyk
    kapitalistycznych.

    > Raczej -- o cenie Nokii.

    No to grube nieporozumienie.

    > Co to GPS Status? IMO mój telefon nie widzi Galileo, choć
    > widzi Beidou, które są łudząco ;) podobne do Galileo.
    > (Chińczycy budowali Galileo wspólnie z EU, ale że EU
    > ociągała się...)

    Program który można pobrać z Sklepu Google. Służy do diagnostyki łącza
    GPS (i nie tylko do tego). Pokazuje m.in symbole satelitów, okrągłe
    zielone punkty to na pewno GPS, są jeszcze inne, ale co pokazują to już
    nie wiem. Glonass to chyba kwadraty,.
    A skąd wiesz że Twój telefon nie widzi Galileo?

    > -=-
    >
    > Osiągnąłem ;) postęp -- zaktualizowałem W10 (bodajże 1803) do końca...
    > Choć zaczęło się od braku pulpitu -- obyło się bez reinstalacji. :)
    > FF nie rysuje po NV... Chlip, chlip... Przyjrzę się temu, co mam,
    > po czym skopiuję całą partycję, o ile 1803 uznam za atrakcyjną
    > wersję W10...
    >
    > Może nawet rozpocznę rozmyślania ;) o SSD -- obok HDD...
    > Niektóre mają gwarancję bez limitu zapisu...

    Mi zarówno na stacjonarnym jak i na laptopie aktualizacja W10 poszła
    gładko. Trudno coś tam uznać, nie widać jakichś znaczących zmian.. ani
    na lepsze ani na gorsze.