eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Date: Fri, 5 Apr 2019 23:46:27 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 23
    Message-ID: <q88ibm$fq9$1@news.icm.edu.pl>
    References: <4...@g...com>
    <5ca6450a$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <nf9usbedig2s$.g08w4vlkn62i$.dlg@40tude.net>
    <5ca65574$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <q879iq$g18$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1554500790 16201 78.10.177.126 (5 Apr 2019 21:46:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Apr 2019 21:46:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    In-Reply-To: <q879iq$g18$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653862
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2019-04-05 12:10, tck wrote:
    > W dniu 05.04.2019 o 11:59, Budzik pisze:
    >> Użytkownik WS L...@c...pl ...
    >>
    >>> ale uszkodzenia karetki? Stawiam, ze tak jak np. policja AC nie
    >>> maja, wiec kierowca odpowiada materialnie za szkody. Jesli jest na
    >>> etacie to (juz nie pamietam) max 3 krotnosc pensji, jak ma inna
    >>> umowe to pewnie 100% szkody.
    >>>
    >> Zastanawiam sie nad tym w kontekscie tego czy on zle wykonywał swoja
    >> prace (co do staran, nie co do efektu oczywiscie)?
    >> Innymi słowy - czy karetka na sygnale ma prawo wjechac na torowisko w
    >> takiej sytuacji liczac na wspolprace droznika i nie zamkniecie semafora z
    >> drugiej strony. Pewnie tutaj sa automatyczne semafory ale czy kierowca o
    >> tym wiedział?
    >>
    > jest monitoring, połączyć wykrywanie ruchu przez kamerę z opóźnieniem
    > zamknięcia zjazdowego szlabanu albo z alarmowaniem człowieka
    > nadzorującego/maszynisty nie jest niemożliwe...
    >

    Najprościej byłoby wprowadzić przepis, że pociąg ma przepuszczać
    wszystkie samochody.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: