  • Data: 2019-04-06 00:01:04
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 5.04.2019 17:43, Zenek Kapelinder pisze:

    > Kierowca idiota podobno 60 lat ma. Jesli to by byla prawda to dlaczego szacunku dla
    szlabanow nie mial? Widac na filmie ze baran objezdza szlaban ktory sie przed nim
    zamknal. Czego sie spodziewal jak nie pocigu?

    No, spodziewał się pewnie, że po drugiej stronie przejazdu nie ma szlabanu
    na jego pasie ruchu. Albowiem jeśli baran mógł objechać szlaban (jak piszesz),
    to znaczy, że była to tzw. półrogatka a w takim przypadku po drugiej stronie
    torów, na prawym pasie była droga wolna. A nie była. Był szlaban. Cały a nie
    pół. Baran po ściernisku ten szlaban objechał ("idźcie przez zboże, we wsi
    Moskal stoi"), czy jak? Filmu nie oglądałem, bo nie mam projektora.