  • Data: 2015-10-13 11:10:44
    Temat: Re: Pojemność baterii vs czas
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-13 o 04:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) s...@o...com ...

    > Ale co pokazuje? Jak mam wywnioskować pojemnosc?

    Nie wywnioskujesz. To indywidualny pomiar dla kazdego telefonu. Jeden
    będzie miał zużycie 200mA a inny 500 w zaleznosci jakie programy pracują
    (usługi). Na dodatek, wiele programów pisanych przez "domorosłych"
    programistów zwyczajnie podżera baterię bez sensu. Trzeba sprawdzić.
    Każda animowana tapeta, widget i inne "gówna" drenują baterię i wydaje
    się że pojemność baterii jest mała.

    > Rozładować baterie do 0 i zmierzyc czas ładowania?

    W jakim celu? Nie możesz najnormalniej w świecie wyinstalować "gówien" i
    używać telefonu? Jak zmierzysz czas że po jutrze będziesz korzystał z
    WiFi i łaził po stronach, słuchając muzy... a"pod spodem" nie ubiłes
    aplikacji i Ci się lista na 20szt zrobiła a każda wpieprza baterie?...a
    jedna wredna apka się zawiesiła i żre na maxa?

    Musisz sam "wypieścić" telefon/apki, żeby być "jakotako" pewnym że
    wystarczy Ci baterii na 2 dni. Nawet głupia słuchawka BT, potrafi
    pociagnąć, jesli używasz A2DP cały dzień. Jasność wyświetlacza ma bardzo
    duże znaczenie, głośność itp. Sporo by zdefiniować, że 2 tel TE SAME z
    różnymi ustawieniami, potrafią różnić się o POŁOWĘ w użyciu baterii o
    tej samej pojemnosci.

    > Jezeli pokazuje mi np. ładowanie 580mA to znaczy ze bateria 1650 powinna
    > ładować się ok 3 godziny?

    To znaczy że powinieneś zmienić ładowarkę. Dla Samsunga powinno być ok
    1A. Zapominasz o użyciu baterii nawet podczas ładowania.

    Przykład: tel żre 400mA a Ty go ładujesz 500mA...czyli do baterii
    dociera 100mA

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.