  • Data: 2015-10-14 00:46:44
    Temat: Re: Pojemność baterii vs czas
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:XnsA532AAEAACECEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    [...]

    > To inaczej - a jezeli telefon byłby w tym czasie wyłączony?

    No i? Naładujesz baterie do pełna.

    > A czy mozesz sprobowac odpowiedziec na zadany problem bez zastanawiania sie
    > nad celem?

    Mogę, zaraz po tym jak Ty zdefiniujesz jak używasz telefonu. Jesli np masz włączony
    ekran nonstop i jaką apkę, to padnie ci po 3-4 godzinach max. Zrozum, pomiar
    pojemnosci baterii jest nieistotny, jeśli wystarcza Ci na 2 dni rozmów ale nie
    non-stop, z małym użyciem programów. To włąśnie UŻYCIE telefonu jest tutaj istotne.
    Jak Ci jest za mało to doładujesz a jak nie możesz doładować, to najpierw badasz co
    żre baterię. To tak jak z samochodem i zbiornikiem. Masz jechać z A do B i musisz
    zatankować, żeby dojechać. Jeśli nie przedstawisz mi czy jedziesz pod wiatr i pod
    górkę z pełnym obciążeniem i przyczepką, to Ci nie powiem ile spalisz...oczywiście
    POJEMNOŚĆ zbiornika paliwa ustalam na 50l (średnio)...ale ona nie przekłada się na
    ilość kilometrów, z wiatrem, z górki i na pusto bez przyczepki :>

    > Bez przesady.
    > Gdyby zarł 400mA, to jak rozumiem bateria 1650mAh starczyłaby mu na 4
    > godziny.
    > Az tak źle nie jest.

    Tak jest. Włącz jakąś apkę, która podtrzymuje podświetlenie wyświetlacza i po 4
    godzinach masz koniec baterii...albo włącz jakąś nawigację i odłóż telefon na 3
    godziny :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))