    From: Trybun <r...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pogromca
    Date: Wed, 18 Jul 2012 15:43:22 +0200

    W dniu 2012-07-18 14:22, cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości
    >>
    > he, he :)
    > "jednak producent nie podaje nawet przybliżonego czasu pracy urządzenia.
    > "
    > boi sie ?
    > " 480x800 pikseli" nie za mocno jak na 5 cali. Reszta wydaje sie OK, ja
    > bym to kupil do testow :)

    To właśnie trochę dziwne, jeszcze nie słyszałem o tak dużej pojemności
    baterii w smartfonie, a tu ani słowa o zaletach tej pojemności.
    Bez przesady - mam taką rozdzielczość na 7dmiu calach i nie czuję
    zbytniego dyskomfortu z tego tytułu.
    I ja się chyba skuszę, choć do niedawna miałem postanowienie że na
    telefon to najwyżej pięć stówek. Dla polskiej firmy chyba złamię to
    postanowienie.