  • Data: 2012-07-19 11:43:39
    Temat: Re: Pogromca
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lip, 11:21, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > U ytkownik "Yerine Ictimai"  napisa w wiadomo ci grup

    > Nie zmuszeni, tylko jak sie znajdzie odpowiednia technologia, to
    > wprowadza w zycie.
    > Na razie widac ze zapotrzebowanie jest. I technologie powoli tez sa.
    >
    > Az kiedys wynajda implant do mozgu i bedziesz mial video po BT :-)

    > http://www.fastcompany.com/1652689/oled-sony-rolling
    -flexible-display...http://www.tomshardware.com/news
    /flexible-display-oled-ereader-netboo...

    > Niestety, to ciagle ma pare wad:
    > -zwijany a nie skladany  - co z tego ze zwiniesz w olowek, 20cm olowek
    > tez jest nieporeczny,
    > -gnie sie, zwija, trzeba do tekturki przyklejac :-)
    > -a jak to jedna reka w autobusie obsluzyc ?
    > -a jak zamocowac w samochodzie ?
    >
    > Bezposredni interfejs do mozgu, to jest przyszlosc :-)
    >
    > I nie ma sie co smiac, bo zdaje sie ze od lat uzywany do transmisji
    > fonii.

    Takie coś tylko jacyś FRUSTRACI życiowi zaakceptują, ludzie chcą
    PRYWATNOŚCI a Ty im polecasz żeby sobie coś wszczepiali?

    Hologram natomiast to coś fajnego, widziałeś może ostatnio taką fajną
    komedię (made in usa) o tym jak paczka studentów politechniki
    skonstruowała coś takiego i potem najwięcej mieli problemów nie
    techniczych lecz z CWANIAKAMI z WallStreet co przywłaszczyli sobie ich
    wynalazek (i zaczęli promowac jako własny)?

    (Tak sobie myślę, że cała nadzieja w Chińczykach, tylko jeszcze oni są
    zdolni do konkretnej uczciwej pracy naukowo-technicznej?)

    Tak więc w tej komedii scena z prezentacją przed Radą Nadzorczą: kładą
    każdemu przy stole małe niepozorne pudełeczka, wszyscy robią
    niezachwycone miny... i wtedy prezenter włącza je, i OCH i ACH ponad
    pudełeczkami ZAKWITAJĄ piękne KOLOROWE TRÓJWYMIAROWE obiekty (ikonki
    etc.), prezenter mówi "proszę, śmiało, dotknijcie ich!" i pod dotykiem
    uruchamiają się aplikacje powiązane z ikonkami, tez 3-wymiarowe!
    i to NAPRAWDĘ 3-wymiarowe: nie takie oszukańcze ZAKLINANIE
    marketingowe "3D" na płaskiej powierzchni, lecz
    W PRZESTRZENI!

    Hologramy oczywiście dzisiaj technicznie są możliwe do uzyskania,
    także całe ciągłe w czasie projekcje. Problem może z minaturyzacją,
    lecz gdyby producenci inwestowali $$$ w ROZWÓJ technologii zamiast w
    idiotów z marketingu to rezultat pojawiłby się za pół roku!