    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Podpięcie się pod jakieś zamówienie w płytkarni
    Date: Tue, 09 Jun 2015 17:28:18 +0200

    > Tak. To jest wysoka cena jak za ten element urządzenia.

    A ktoś cię zmusza do robienia ?

    > I pójdzie czy do wakacji mu dorzucisz jeszcze 1000 zł "okazjonalnych
    > datków" ? Znam szczerze mówiąc mniej rozpieszczonych. I nie żeby mnie to
    > obchodziło ale skoro sam z tym wyskoczyłeś.

    Żałosny jesteś :) Młody dostaje 200 zł kieszonkowego. Miesięcznie.
    Czasem coś tam pewnie od dziadków (typowi polscy emeryci). Sporadycznie
    i nie więcej niż 50-100 zł.
    Bogacz, co nie ?

    Ale wyobraź sobie, ma tyle honoru, że jak chce żeby mu kupić grę za 100
    zł, a akurat nie wypadają urodziny czy inna gwiazdka, to przychodzi i
    mówi - 'tato,mam tu 100, ja ci ją dam a ty mi kup na allegro to i to".

    A ty - podobno dorosły człowiek - użalasz się nad cenami PCB...

    > A mój szef jest na początku listy najbogatszych polaków i to co ty
    > zarabiasz w miesiąc pewnie wydaje na kolacje w restauracji. Tylko co z
    > tego ? Może darujmy sobie wzajemne zaglądanie do kieszeni.

    Sam najpierw pokazałeś, jaka twoja kieszeń jest pusta, ze łzami w oczach
    można powiedzieć.

    > Bardzo chętnie tylko zrobienie takiej płytki w amatorskich warunkach
    > jest niemożliwe.

    Aha. No ciekawe - ja sobie jakoś radzę. Nawet PCB, które robię "masowo"
    normalnie, po kilkadziesiąt szt. , do wypasionego sterownika, z 2
    procesorami, wyświetlaczem i cudawiankami, oczywiście PCB z przelotkami
    itp. - do własnych testów robiłem pierwszą szt. sobie sam - oczywiście
    nie wyglądała tak super (choć była cynowana chemicznie), trzeba było się
    pobawić z przelotkami itp - ale dało się.

    Ale ty zapewne robisz coś na jakimś tłustym FPGA, oczywiście wszystko na
    BGA itp. Na dużym BGA, bo małym też "da się". Więc robisz jakiś
    niezwykły urządź , ale na PCB nie masz.
    No to może zaskocz nas, i pokaż to kosmiczne PCB, zobaczymy czy się "nie
    da".

    Aha - oczywiście rozumiem, że to prototyp czegoś, co potem pójdzie do
    produkcji w setkach egz. Bo skoro nie, to pewnie nie słyszałeś - ale
    można sobie tak dopasować PCB, żeby się DAŁO zrobić.

    > Gdzieś tak napisałem ?

    Skoro robisz aż takie poważne rzeczy, których NIE DA się zrobić na
    właśnej PCB, to musi być coś bardzo poważnego.
    Ja widziałem na samoróbnych PCB takie cuda, że skoro robisz lepsze, to
    pewnie pracujesz dla tajnej komórki NASA.