  • Data: 2015-06-09 22:42:04
    Temat: Re: Podpięcie się pod jakieś zamówienie w płytkarni
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    news:ml6gk4$ehe$1@dont-email.me...

    > Jeśli najważniejsze jest kryterium ceny to po co robić skoro można kupić?
    > Rzodkiewki i fasolki tez nie opłaca się hodować bo taniej można kupić.

    Z drugiej strony - lubię nietypowe rośliny, lub typowe, w nietypowych
    układach, bardzo lubię np. jak kwitnie cebula, ta, którą jemy.
    Posadziłem sobie w skrzynce na balkonie (4 już mi puszczają pęd wielokwiatu,
    a niebawem następne). Ziemia i skrzynka, kosztowały mnie ok. hmm... 10-15
    złotych, z kilkunastoma cebulami włącznie. Drożej będzie od samej cebuli,
    ale fortuny kosztować nie musi. A do tego nasionka będą, takie małe,
    czarne...

    896510439 896126048