    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Początki z STM32 - Ethernet i kilka innych kwestii
    Date: Fri, 16 May 2014 16:58:39 +0200

    Użytkownik "jacek pozniak" <j...@f...pl> napisał w
    wiadomości news:5375fb3f$0$2247$65785112@news.neostrada.pl...

    > Komputerki klasy RPi to jest dopiero przełom bo są wyposażone w system
    > operacyjny z prawdziwego zdarzenia, w którym możesz w C/C++, Python,
    > Bashu,
    > czy co tam chcesz, programować.

    Nie wiem jak ludzie tego używają.
    Ktoś chciał aby mu zrobić na tym urządzenie.
    Nigdzie nie idzie znaleźć normalnej dokumentacji, aby np. zaprojektować
    mechanikę (znalazłem tylko przez kogoś pomierzone i rozrysowane).
    Nigdzie nie idzie znaleźć dokumentacji portu przeznaczonego do podłączenia
    LCD.
    Jak w takich warunkach można zaprojektować urządzenie. Jeszcze nie spotkałem
    elementu czy modułu do którego byłoby tak mało dokumentacji.
    P.G.