  • Data: 2014-05-17 11:59:14
    Temat: Re: Początki z STM32 - Ethernet i kilka innych kwestii
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-17 00:39, Marek pisze:

    > napraw. itp. Nie twierdzę, że Raspi jest źle, ale nie mogę się do
    > niego.przekonać, dla mnie to PC , tyle że "sfilcowany". Rozmiary są
    > chyba jego jedyną zaletą, a wady odziedziczył po PC, bo w środku to
    > nadal PC z cała jego komplikacją.

    Podejrzewam, że za kilka lat pojawią i upowszechnią się układy, które w
    jednej obudowie TQFP/LQFP będą mieściły cały linuksowy komputerek. CPU,
    kilkaset MB RAM-u i parę GB flasha z zapisanym systemem operacyjnym.
    Niech tylko prawo Moore'a popracuje jeszcze trochę. ;)

    Nie powiem nie, chętnie bym skorzystał z czegoś takiego. Jenak nie
    wydaje mi się, żeby miało to kiedyś zastąpić tradycyjne MCU. W pewnych
    sytuacjach prostota zapewniana przez MCU daje przewagę. Lepiej odpalić
    program bezpośrednio na rdzeniu procesora, niż stawiać po drodze
    pośrednie platformy w rodzaju systemu operacyjnego, maszyny wirtualnej
    (jak to ma miejsce w Androidzie) itp.