  • Data: 2011-08-23 06:39:44
    Temat: Re: Po co nam dvd?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-08-22, o godz. 20:21:00
    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > A u mnie Landesk większość wyłącza, nie licząc komputerów w labach
    > obsługujących różne sprzęty działające bez przerwy.

    Ale kosztuje co przy kilkudziesięciu obsługiwanych firmach i
    lokalizacjach nie jest łatwe ani do przepchnięcia ani do wdrożenia.
    Poza tym nie ma dla mnie sensu by kontrolować każdy z kilkuset
    komputerów czy ktoś go zapomniał wyłączyć czy pracuje albo zostawił bo
    ssie jakieś torrenty. U mnie klient decyduje czy chce mieć włączoną
    maszynę czy też nie.

    > Dla dużej firmy kilkaset komputerów po 14 godzin dziennie to są
    > rocznie spore pieniądze, które można wpisać pod "obniżenie kosztów" i
    > wypłacić sobie niezły bonus na święta w nagrodę. ;)

    Dla dużej firmy i owszem. Ale w mojej sytuacji dla kilkudziesięciu
    małych firm gdzie każda swoje koszty traktuje indywidualnie nie ma
    takiej możliwości. Kilkaset komputerów nie zawsze oznacza jedną
    firmę. ;-)

    Swoją drogą zerknij na pozamykane placówki bankowe - normą jest
    wylogowanie a nie wyłączanie maszyn na biurkach choć tam akurat jak w
    urzędach mogłyby być wyłączone.

    Zdrówko