    From: NoRek <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Płyta wykrywa niższą częstotliwość pamieci...
    Date: Thu, 12 Nov 2009 00:35:53 +0100

    KZ wrote:
    > Mam drobny problem - płyta (Asus P7P55D) ustawiona na Auto widzi pamięci
    > (OCZ Platinum DDR3 1333MHz) jako 1067 MHz (same pamięci sprawdzałem - są
    > takie jakie miały być czyli powinny chodzić na 1333 MHz). Po wymuszeniu
    > w biosie ręcznie 1333 MHz, timingi ustawiają się na 9-9-9=24 (zamiast
    > 7-7-7-20) jeżeli ustawione są na auto. Czy może ktoś podpowiedzieć czym
    > to może być spowodowane ? Czy powinienem ręcznie wymusić fabryczne
    > timingi ? I czy pamięci działające na wolniejszych ustawieniach niż
    > fabryczne mogą być przyczyną BSOD'ów (walczę z nimi pod Win 64 bit) ?

> [...]

    Mam ta sama plyte tylko z PDP Viper II 1333MHZ i tez
    pracuja one z czestotliwoscia 1067 ale to normalne dla
    base clock 133MHz

    poczytaj tu
    http://www.bit-tech.net/hardware/cpus/2009/09/21/ove
    rclocking-intel-s-core-i5-750/1
    jakie sa zaleznosci miedzy poszczegolnymi
    czestotliwosciami dla tej platformy

    --
    NoRek