  • Data: 2013-01-28 15:44:23
    Temat: Re: Play to g....
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Jan 2013 12:29:59 +0100, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >Skoro coś nie działa to po co to trzymać ?? wyjaśnij to geniuszu ...

    Już nie mogę tego słuchać że ktoś ma play i nie ma zasięgu, przecież
    to jest niemożliwe, tak tylko mówią konsultanci W3 albo osoby które
    nigdy play nie miały.
    Jest zasięg 3 sieci można sobie wybrać co komu pasuje, a
    prawdopodobnie ruszy niedługo zasięg z T więc nie wiem jak można nie
    mieć zasięgu. Wystarczy ręcznie wybrać operatora w telefonie, nie jest
    zbyt skomplikowane.
    I nie jestem żadnym fanbojem playa.