eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay niechce niektórych klientówRe: Play niechce niektórych klientów
  • Data: 2010-05-23 09:00:08
    Temat: Re: Play niechce niektórych klientów
    Od: "Krzysztof Wostal" <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4bf884f4$0$2583$65785112@news.neostrada.pl...
    > Krzysztof Wostal wrote:
    > Zasada jest taka, że niewidomi używający oprogramowania do odczytywania
    > tekstu do samodzielnego wypełnienia tego formularza to pewnie taki
    > margines, ze po prostu nie opłacało się tworzyć dla tej grupy specjalnego
    > oprogramowania. Od takich wyjątkowych sytuacji jest infolinia, która
    > zadziałała. Moim zdaniem czepiasz się zupełnie bez sensu.

    Wcale się nie czepiam, tylko zwracam uwagę na fakt.:)
    Po pierwsze, nie trzeba tworzyć specjalnego oprogramowania, ani dostosowywać
    jakoś specjalnie. Wystarczy pomyśleć i trzymać się standardów dostępności.
    Po drugie, nie tylko niewidomi z tym formularzem będą mieć problemy - wyłącz
    sobie obrazki w przeglądarce na przykład pracując przez GPRS, albo w
    przeglądarce tekstowej:
    http://zadzior.wordpress.com/2010/02/20/komu-potrzeb
    na-jest-dostepnosc-stron-internetowych/
    Po trzecie, zabezpieczenie, które nie jest zabezpieczeniem, bo mechanizm
    spazmujący sobie z obrazkami już radzi:
    http://zadzior.wordpress.com/2010/03/05/zabic-captch
    a/
    Po czwarte, infolinia nie zadziałała, bo nikt z działu biznesowego nie
    oddzwonił, a jakość obsługi była kiepska i trzeba było za nią dodatkowo
    zapłacić prawie 10 PLN, co np. w Orange pozwala na 1000 minut rozmów.:)
    Po piąte dostępność:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dost%C4%99pno%C5%9B%C4%
    87_(WWW)
    Po szóste użyteczność. Czy ma sens zabezpieczenie obrazkiem w formularzu
    kontaktowym? Podaję przecież NIP, REGON i takie tam.
    Po siódme projektowanie uniwersalne.
    Po ósme indeksowanie w wyszukiwarkach.
    To tak na szybko argumenty. Są jeszcze natury emocjonalnej. Na przykład, że
    wkurzony klient, to stracony klient. Jest jeszcze jego otoczenie, któremu on
    przekaże swoje niezadowolenie.
    Krzysztof Wostal.

    --
    Zapraszam na:
    www.gluchoniewidomi.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: