  • Data: 2014-07-02 20:54:01
    Temat: Re: Play i dzwięk oczekiwania na połączenie.
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 02 Jul 2014 20:42:56 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >To w ogóle nie szanowanie klientów, że włączają to coś, a po miesiącu
    >każą sobie płacić... zagrywki jak w Erze (czy innym tmobile).
    >

    >Swoją drogą straszne wieśniactwo ta mnc

    Tyle że w play jest tak że jak zadzwonisz do kogoś nawet z innej sieci
    kto ma tą usługę włączoną to nie zawsze, ale dość często potrafi
    przyjść flash sms że ta osoba ma włączone granie na czekanie czy jak
    tam to zwał i czy chcesz aktywować, wystarczy wcisnąć 1 i już masz tą
    usługę włączoną. Miałem taki przypadek na jednym numerze, rozmawiałem
    z tą osobą i mówiła że nic nie aktywowała, ale to tak jak napisałem
    się odbyło, koniec końców sam to tałatajstwo wyłączyłem przez play24.