  • Data: 2014-12-16 01:42:15
    Temat: Re: Play daje startery za free
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    dizel wrote:

    > Jeśli jest to starter z taryfą play na kartę 4glte to możesz wykupić
    > pakiety takie jakie są dostępne w ofercie play na kartę ważne 30 dni
    > czyli:
    > 300MB 5zł
    > 1gb 9zł
    > 3gb 20zł
    > Pamiętać tylko należy że żeby korzystać z pakietu musi być ważność na
    > wychodzące. Bo po aktywacji będzie pewnie 10/14 dni na wychodzące.
    > Optymalne doładowanie w tej taryfie to 50zł co daje 100 dni na
    > wychodzące.
> [...]

    Ok, na razie jeszcze nie otworzyłem opakowania, przymierzam się
    mentalnie. Zaczynam powoli rozumieć o co chodzi na stronie Play. Na
    razie jeszcze nie wiem, czy można przełączyć tą SIMkę, którą dostałem na
    inną taryfę. Bo to, co dostałem ma napisane na opakowaniu: Play na
    Kartę, Wypróbuj zasięg 4G LTE w telefonie, 4G LTE, 3 zł Nie do
    sprzedaży. Więc pewnie to jest Play na Kartę 4G LTE. A jeśli zaraz
    chciałbym przejść na tą ofertę 50 zł -> 12×1GB/mies. i rok ważności, da
    się? Bo to już chyba nie jest Play na Kartę, tylko Play Internet na Kartę.