  • 1. Data: 2014-12-09 06:28:09
    Temat: Play daje startery za free
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/s
    tarter-zasiegowy/?utm_source=Mediacom&utm_medium=Gol
    dbach_RON&utm_content=Wideboard_Reach_Darmowy_starte
    r_2_Prepaid_Xmass_listopad_grudzien&utm_campaign=Pre
    paid_Xmass_listopad_grudzien

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-12-09 08:24:05
    Temat: Re: Play daje startery za free
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 9 Dec 2014 06:28:09 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    ldbach_RON&utm_content=Wideboard_Reach_Darmowy_start
    er_2_Prepaid_Xmass_listopad_grudzien&utm_campaign=Pr

    Nius jak z faktu.
    Co do starterów zasięgowych to są one dostępne od conajmniej roku,
    wystarczy pójść do salonu i poprosić o taki starter, bez żadnej
    papierologii za darmo można taki starter otrzymać.
    Co ważne na tych starterach można uruchomić darmowe lte po spełnieniu
    kilku prostych warunków. Promocja darmowego lte w play została
    przedłużona do odwołania, nie do końca roku, więc jak ktoś ma zasięg
    lte to korzysta za free.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-12-09 08:31:58
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > przedłużona do odwołania, nie do końca roku, więc jak ktoś ma zasięg
    > lte to korzysta za free.

    wyjaśnijcie mi proszę co to znaczy LTE za free? To znaczy ze w zasięgu
    lte transfer jest nielimitowany, czy bez dodatkowych opłat sieć zezwoli
    z przełączenia g3 na lte? (czyli inaczej mówiąc pakiet miesięczny
    zamiast schodzić w 45 minut zejdzie w 15 minut?)
    ToMasz

  • 4. Data: 2014-12-09 10:27:42
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-09 o 08:31, ToMasz pisze:

> [...]
    > zezwoli z przełączenia g3 na lte? (czyli inaczej mówiąc pakiet
    > miesięczny zamiast schodzić w 45 minut zejdzie w 15 minut?)

    Nie przeceniaj LTE od PLAY, to tylko 15Mb/s. A na przykład oferowane
    przez nich HSDP+ to ponad 40Mb/s. Oczywiście są to dane czysto
    teoretyczne, nikt nigdzie takich wartości nie osiągnie.

  • 5. Data: 2014-12-09 10:28:43
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-09 o 08:24, dizel pisze:
> [...]
    > kilku prostych warunków. Promocja darmowego lte w play została
    > przedłużona do odwołania, nie do końca roku, więc jak ktoś ma zasięg

    Ale tylko w teorii. Pytałem w kilku salonach o taki starter, wszędzie to
    samo zdanie - "niestety nie posiadamy".. Tak że podejrzewam że to tylko
    jakiś pusty chwyt reklamowy, ew. dostępny tylko wysyłkowo.

  • 6. Data: 2014-12-09 11:42:29
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 09 Dec 2014 10:27:42 +0100, Trybun <i...@j...ru> wrote:

    >Nie przeceniaj LTE od PLAY, to tylko 15Mb/s. A na przykład oferowane
    >przez nich HSDP+ to ponad 40Mb/s. Oczywiście są to dane czysto
    >teoretyczne, nikt nigdzie takich wartości nie osiągnie.

    Masz stare informacje bo zniesiono ograniczenia co do prędkości w
    Play, więc wszystko zależne od przeciążenia nadajnika itd.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-12-09 11:43:55
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 09 Dec 2014 10:28:43 +0100, Trybun <i...@j...ru> wrote:

    >Ale tylko w teorii. Pytałem w kilku salonach o taki starter, wszędzie to
    >samo zdanie - "niestety nie posiadamy".. Tak że podejrzewam że to tylko
    >jakiś pusty chwyt reklamowy, ew. dostępny tylko wysyłkowo.

    Niekoniecznie, ja wziąłem z salonu bez problemu jeden starter za darmo
    do darmowego lte, także to kwestia poszukania

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-12-09 11:47:52
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 09 Dec 2014 08:31:58 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

> [...]
    >z przełączenia g3 na lte? (czyli inaczej mówiąc pakiet miesięczny
    >zamiast schodzić w 45 minut zejdzie w 15 minut?)

    Musisz mieć odpowiedni starter na którym można aktywować tą promocję.
    Stale musi być na koncie 30zł, i aktywujesz sobie co miesiąc to lte
    bez dodatkowych opłat i trzeba utrzymywać ważność na wychodzące.
    Działa tylko na lte play więc najlepiej to się nadaje do modemu gdzie
    ustawić się da na sztywno lte i można korzystać.
    Limit jest niby 100gb/ miesiąc ale z tego co czytam na telepolis to
    nie blokują nawet po przekroczeniu.
    Jeśli przeskoczy na 3g to normalnie będzie pobierać z pakietu netu jak
    masz wykupiony, a jak nie to z konta.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-12-09 13:12:56
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    dizel wrote:
> [...]
    > kilku prostych warunków. Promocja darmowego lte w play została
    > przedłużona do odwołania, nie do końca roku, więc jak ktoś ma zasięg

    Gdzie są opisane proste warunki, które trzeba spełnić i jak je spełnić?
    Bo nie mogę znaleźć.

  • 10. Data: 2014-12-09 13:18:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dizel x...@x...xx ...

> [...]
    > nie blokują nawet po przekroczeniu.
    > Jeśli przeskoczy na 3g to normalnie będzie pobierać z pakietu netu jak

    Można łapatologicznie?
    - ide do play i mowie, ze chce starter do lte?
    - ile kosztuje utrzymanie wychodzących?
    - jak sie uruchamia co miesiac ten pakiet?