  • 71. Data: 2010-06-15 14:00:13
    Temat: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 15:10:59 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Ale tutaj nie ma adresata. O to chodzi. Osoba gdy nie zarejestruje
    > numeru nie może wyrazić zgody bo nie istnieje. Jest sobie tylko jakiś
    > tam aktywny numer.

    No to skoro nie ma zgody, to nie ma spammingu, nieprawdaż?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 72. Data: 2010-06-15 14:33:20
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 15 czerwca 2010 16:00, Olgierd pisze:

    > No to skoro nie ma zgody, to nie ma spammingu, nieprawdaż?

    Nie ma i nie może być, ani zgody, ani pozwolenia, bo nie ma osoby która
    może sobie rościć takie życzenia. "Prosze mi nie wysyłać reklam, ale my
    PANU nie wysyłamy reklam".

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 73. Data: 2010-06-15 15:36:57
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W ogóle nie wiem skąd taki grymas do tego aby zarejestrować sobie kartę.
    Nie jest to przecież obowiązkowe i nikt nie przymusza. Ale jak chce sie
    korzystać ze swoich praw to juz trzeba.

    Każdy ma prawo głosować, ale trzeba mieć ze sobą dowód osobisty. Każdy
    ma prawo odebrać na poczcie swoją przesyłkę, ale trzeba mieć dowód osobisty.

    Aby korzystać ze swobód obywatelskich, regulowanych ustawowo praw, no
    trzeba spełnić jakieś podstawowe kryteria.

    Nie wiem, może można by było zastrzec otrzymywania ofert poprzez
    przedstawienie faktury z numerem telefonu i wylegitymować się przy tym.
    Ale nawet gdyby, to jaki to ma sens. Natomiast, aby cokolwiek sobie
    życzyć do posiadanej karty, trzeba ją zarejestrować i to ma sens. Nikt
    na ładne oczy nie będzie zmieniał ustawień konta.

  • 74. Data: 2010-06-15 18:52:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 16:33:20 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Nie ma i nie może być, ani zgody, ani pozwolenia, bo nie ma osoby która
    > może sobie rościć takie życzenia. "Prosze mi nie wysyłać reklam, ale my
    > PANU nie wysyłamy reklam".

    Bzdura. W ten sposób nigdy nie mógłbyś złożyć reklamacji na spamowanie
    konta pocztowego, bo też nigdzie go z dowodem osobistym nie rejestrujesz.

    Masz biurokratyczne podejście do życia.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 75. Data: 2010-06-15 18:56:30
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-06-15 20:52, Olgierd pisze:

    > Bzdura. W ten sposób nigdy nie mógłbyś złożyć reklamacji na spamowanie
    > konta pocztowego, bo też nigdzie go z dowodem osobistym nie rejestrujesz.
    >
    > Masz biurokratyczne podejście do życia.

    Na moje stoi po Ciemnej Stronie Mocy :-P

  • 76. Data: 2010-06-15 19:02:00
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-06-15 14:01:

    > Poczekaj na przedluzenie umowy .. wiem, nie doczekasz sie :-)
    na szczęście już nie :P

    dziś miałem kolejną rozmowę z BOA (sami do mnie zadzwonili?! wow!
    podniosłem szczękę z podłogi ;]) i Pani mi powiedziła, że do tej pory
    nie otrzymała odpowiedzi z działu technicznego (reklamacja z kwietnia)
    <lol> i dalej do nich nie dociera, że stracili klienta i pewnie stracą
    taką obsługą jeszcze kilku...nastu...set...tysięcy? żałuję, że nie
    milionów ;)

    Paweł

  • 77. Data: 2010-06-15 19:34:32
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 15 czerwca 2010 20:52, Olgierd pisze:

    > Bzdura. W ten sposób nigdy nie mógłbyś złożyć reklamacji na spamowanie
    > konta pocztowego, bo też nigdzie go z dowodem osobistym nie rejestrujesz.

    A możesz złożyć reklamację jak nie zarejestrujesz kartę?
    I dlaczego bzdura?
    Spam jest zabroniony. Spam to niechciane oferty.

    > Masz biurokratyczne podejście do życia.

    Nie wiem, może mam takie, nie zastanawiałem się :)
    Ale nie ja wymyśliłem te przepisy.

    Ok. A przepisy mówią, że operator nie może przesyłać ofert handlowych
    bez zgody użytkownika karty.

    I ktoś twierdzi, że operator w stosunku do niego łamie prawo. Tylko jak
    to przedstawi? Jak udowodni to, że jest użytkownikiem niezarejestrowanej
    karty? Czy wystarczy przedstawić fakturę zakupu startera z
    wyszczególnionym numerem, lub czy wystarczy samo to, że taką kartę
    posiada i również dowód zasilenia jej? Bo co jeszcze może? Bo jeżeli to
    wszystko nie wystarczy, to nie ma dowodu że operator łamie prawo.

    OK. Można iść tym śladem, że to operator ma udowodnić, że uzyskał zgodę
    na wysyłanie na dany numer ofert handlowych. Ale gdy nie ma właściciela
    karty (użytkownika) to czy jest spamowanie?

  • 78. Data: 2010-06-15 19:45:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 21:34:32 +0200, Piotr M napisał(a):

    > A możesz złożyć reklamację jak nie zarejestrujesz kartę? I dlaczego
    > bzdura?
    > Spam jest zabroniony. Spam to niechciane oferty.

    Dlaczego w ogóle mam składać reklamację?? Reklamacja to coś z prawa
    telekomunikacyjnego, a niechciana oferta to coś z ustawy o świadczeniu
    usług drogą elektroniczną. W której słowa nie ma o reklamacji,
    rejestracji, dowodzie osobistym.

> [...]
    > posiada i również dowód zasilenia jej? Bo co jeszcze może? Bo jeżeli to
    > wszystko nie wystarczy, to nie ma dowodu że operator łamie prawo.

    Wystarczy, że przesyła bez zgody.

    > OK. Można iść tym śladem, że to operator ma udowodnić, że uzyskał zgodę
    > na wysyłanie na dany numer ofert handlowych. Ale gdy nie ma właściciela
    > karty (użytkownika) to czy jest spamowanie?

    Jak to nie ma? Właścicielem jest operator, a użytkownikiem osoba, która
    użytkuje kartę. Jeśli jest ona pierwszym nabywcą (nie kupiła karty na
    rynku wtórnym), to rzecz jest prosta -- człowiek wyraził zgodę albo nie
    wyraził.
    Dowieść tego musi operator. Użytkownik nie musi dowodzić, że jest
    jeleniem.

  • 79. Data: 2010-06-15 19:57:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 00:11:15 +0200, Grzegorz Krukowski wrote:
    >On Tue, 15 Jun 2010 00:00:05 +0200, "Maciej Muran" <m...@g...com>
    >A skąd operator wie że (kiedy jestem niezarejestrowany) że to ja
    >konkretnie wysyłam SMSa jak wysyłam SMSa?

    A jak jestes zarejestrowany to skad wie ?

    J.

  • 80. Data: 2010-06-15 20:00:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 01:17:26 +0200, Chris wrote:
    >Zwracam uwagę, że zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem wysyłanie
    >drogą elektroniczną niezamówionej informacji handlowej jest zabronione.
    >A pomimo tego, operatorzy komórkowi sobie z tego bimbają i pozostają
    >bezkarni!

    Ja tam nie wiem, ale Era sie spytala czy sobie zycze, i jak sobie nie
    zyczylem to przychodzi moze jeden na pol roku ..

    J.