    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Date: Tue, 15 Jun 2010 21:34:32 +0200
    <4c1686ee$0$19181$65785112@news.neostrada.pl> <hv68pa$nuo$1@news.onet.pl>
    <4c16b121$0$2589$65785112@news.neostrada.pl> <hv6c98$uu6$1@news.onet.pl>
    <4c16b8f3$0$17084$65785112@news.neostrada.pl>
    <hv6eh4$523$1@mx1.internetia.pl> <hv6eio$2jp$1@news.onet.pl>
    <hv6euo$9po$1@mx1.internetia.pl> <hv6g6i$5if$1@news.onet.pl>
    <hv6l42$fhm$1@mx1.internetia.pl> <p...@r...org>
    <hv7jad$abh$1@mx1.internetia.pl> <p...@r...org>
    <hv7sb5$g7a$1@mx1.internetia.pl> <p...@r...org>
    <hv7u99$ahp$1@mx1.internetia.pl> <p...@r...org>
    <hv833p$9j5$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 15 czerwca 2010 20:52, Olgierd pisze:

    > Bzdura. W ten sposób nigdy nie mógłbyś złożyć reklamacji na spamowanie
    > konta pocztowego, bo też nigdzie go z dowodem osobistym nie rejestrujesz.

    A możesz złożyć reklamację jak nie zarejestrujesz kartę?
    I dlaczego bzdura?
    Spam jest zabroniony. Spam to niechciane oferty.

    > Masz biurokratyczne podejście do życia.

    Nie wiem, może mam takie, nie zastanawiałem się :)
    Ale nie ja wymyśliłem te przepisy.

    Ok. A przepisy mówią, że operator nie może przesyłać ofert handlowych
    bez zgody użytkownika karty.

    I ktoś twierdzi, że operator w stosunku do niego łamie prawo. Tylko jak
    to przedstawi? Jak udowodni to, że jest użytkownikiem niezarejestrowanej
    karty? Czy wystarczy przedstawić fakturę zakupu startera z
    wyszczególnionym numerem, lub czy wystarczy samo to, że taką kartę
    posiada i również dowód zasilenia jej? Bo co jeszcze może? Bo jeżeli to
    wszystko nie wystarczy, to nie ma dowodu że operator łamie prawo.

    OK. Można iść tym śladem, że to operator ma udowodnić, że uzyskał zgodę
    na wysyłanie na dany numer ofert handlowych. Ale gdy nie ma właściciela
    karty (użytkownika) to czy jest spamowanie?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."