eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay Fresh + 300MB internetu na 30 dni po doładowaniu za 30zlRe: Play Fresh + 300MB internetu na 30 dni po doładowaniu za 30zl
  • Data: 2011-08-18 06:44:22
    Temat: Re: Play Fresh + 300MB internetu na 30 dni po doładowaniu za 30zl
    Od: basteku <b...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-17 14:22, Norbert pisze:
    > Jak to jest w końcu bo sie pogubilem.

    Ja to mam tak :) nie wiem jak jest w taryfie z netem, ale ja uzywam
    taryfy darmowe rozmowy, czyli doladowuje za 30 zl i mam przez 30 dni
    darmowe rozmowy ze wszystkimi w play a do tego wykupuje pakiet na zmiane
    raz w jednym miesiacu 500 MB raz w drugim 200 MB jeden za 15 zl drugi za
    9 zl i spokojnie zostaje mi kasy na rozmowy z do innych sieci :) a te
    pakiety dzialaja na nadajnikach play i plus oczywiscie.

    Pozdr.
    Bastek