  • Data: 2009-01-16 22:13:05
    Temat: Re: Plasma czy LCD
    Od: Tom01 <b...@m...pl_mastif_przez_dwa_f> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin 'Cooler' Kuliński pisze:
    > Ależ to jest pomiar, który w dodatku podważa twoje stanowisko. Dlatego
    > "niczego nie dowodzi", prawda?

    Oczywiście, że to nie pomiar. Wynik który Pan uzyskał jest silnie
    szacunkowy, zależny od conajmniej trzech czynników, obarczony błędem
    wykluczającym jego sensowność. Ponownie proszę nie nie kontynuować bez
    obiektywnych wyników, jeśli chce Pan dyskutować na poziomie technicznym,
    bo preferencje już sobie wyjaśniliśmy, prawda?

    > To już farsa jest. Czy to ja napisałem, że migotanie obrazu to pryszcz w
    > porównaniu do niezbyt czarnej czerni? Ustawiasz się na pozycji
    > obiektywnego guru, ale niczego konkretnego, poza swoimi *opiniami* na
    > temat akceptowalnych poziomów czerni, jaskrawości czy migotania,
    > przedstawić nie potrafisz.

    Dostał Pan konkretne wartości określające poziomy bieli i czerni,
    wyrażone w dość popularnej wielkości fizycznej. Czego Pan chce więcej?
    Nie potrzebuję się dodatkowo uwiarygadniać. To forum, a nie obrona pracy
    dyplomowej. Kto zechce niech mi wierzy, a przynajmniej się zastanowi.
    Kto nie, niech się uczy na własnych błędach i portfelu. Ciekawych
    zgłębienia tematu, odsyłam do literatury.

    > powinno mnie razić to, co mnie nie razi.

    Oczywiście, nie kwestionuję tego. Jednak to nie wykracza, jak
    wielokrotnie przerabialiśmy, poza subiektywną opinię.

    EOT?

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!