    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    <k...@4...net> <o509mk$4j5$1@dont-email.me>
    Date: Mon, 09 Jan 2017 18:12:04 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2017 o 16:19 masti <g...@t...hell> pisze:

    > to akurat jest swietny przykład jak bezpieczne są EA. Jedna z
    > najstarszych elektrowni projektowana przy inych założeniach prawie
    > wytrzymała kataklizm 2 razy silniejszy niż zakładał projekt

    "Prawie" robi sporą różnicę. Awarię w tej elektrowni spowodowało zwykłe
    podtopienie, które może się trafić zawsze i wszędzie.
    Skutki:

    http://www.zerohedge.com/news/2016-10-02/fukushima-r
    adiation-has-contaminated-entire-pacific-ocean-and-i
    ts-going-get-worse

    1. Po pięciu latach nadal każdego dnia do oceanu dostaje się 300 ton
    radioaktywnego śmiecia
    2. Masowe wymieranie flory i fauny w Oceanie Spokojnym
    3. Skażone wybrzeża obu Ameryk
    4. W Japonii obszar naszego województwa Warmińsko-Mazurskiego praktycznie
    niezdatny do życia.
    5. Wielokrotny opad promieniotwórczy na całą północną półkulę

    Czarnobyl przy tym był małym "pierdnięciem".
    Nie ma żadnego planu zatrzymania wycieków, nikt nad tym nie panuje. Jeśli
    takie rzeczy dzieją się w Japonii - nie chcę nawet myśleć co działo by się
    u nas przy naszym podejściu do procedur i dyscyplinie.

    TG