  • Data: 2017-01-09 17:58:53
    Temat: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2017 o 17:26, J.F. pisze:

    > I co chcesz wykazac - ze 4kWh wystarcza na 80 rozpedzen po miescie ?
    > No to ja mam znacznie mniej, nawet jak wprowadza pierwszenstwo pieszego
    > na przejsciu :-)

    Że 4kWh to za mało, żeby 30km zrobić.

    > A poza tym to chyba ma odzysk energii przy hamowaniu ?

    No jest - uwzględniłem.

    > Wiec pomyslmy o tych pieszych :-)

    > Starczy. Maluchowi 20KM wystarczalo na 110km/h

    No to jak starczy to czemu wszyscy chcą koło 100KM? po chucka wymieniać
    coś dobre i wygodne na slabsze i niewygodne?

    > Zobaczysz, ze sami na nich gniazdka dorobia, jak bedzie taka potrzeba :-)

    Powiedzmy, że z zakładem energetycznym mam czasem doczynienia z racji
    zawodu. Powiem ci tak. We wszystkich znanych mi zielonych budynkach
    gniazda do ładowania samochodów są na sztukę do audytu. Jeśli są
    ładowarki, to w czasie projektu były liczone, że nikt z nich korzystał
    nie będzie. Supercharger (a więc coś co ma szansę konkurować w
    jakikolwiek sposób z tankowaniem paliwa na stacji) ma 25 kW.

    > To sie kupi zestaw kogeneracyjny do domu, na olej opalowy :-)

    Już ty się nie martw - państwo dba o obywateli i chce ich dobra;)