eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPlanowanie głowicy a zalecenia firmy OpelRe: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.am4!peer
    .am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwi
    nds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <b...@g...com>
    <586ea476$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <d...@g...com>
    <9...@g...com>
    <o4s3jq$odj$1@mx1.internetia.pl>
    <1kiwdgf4iy8ns$.1ssf9bms2dupz.dlg@40tude.net>
    <o4tge6$b9r$1@node2.news.atman.pl>
    <v...@4...net>
    <o4tlc9$toc$2@node1.news.atman.pl>
    <13benla16srcy$.xgtp6hlrpvk9.dlg@40tude.net>
    <o4tt8h$4et$1@mx1.internetia.pl> <o4ttea$t2g$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <d...@4...net>
    <o4v7e7$tki$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <o4v7e7$tki$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    Date: Mon, 9 Jan 2017 13:12:45 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 48
    Message-ID: <58737e3e$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.139.228
    X-Trace: 1483963966 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15192 83.30.139.228:50547
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2609964704
    X-Received-Bytes: 3323
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596907
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o4v7e7$tki$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 08.01.2017 o 23:19, J.F. pisze:
    >> Przeciez juz tu kiedys pisalem, ze wystarczy aby w nocy pracowala
    >> tak
    >> samo jak w dzien, a w sam raz starczy.

    >Średnio - różnica między szczytem a minimum to jakieś 8 gigawatów - 8
    >milionów kilowatów. Tesla najsłabsza ma 40kwh.

    A ile km dziennie przejezdzasz ?
    40kWh to ma starczyc na 300km ? to na 30km wystarcza 4kWh ... choc po
    miescie moze wiecej.

    >Powiedzmy że auto dla ludu będzie miała 16 (żeby się łatwo liczyło).
    >Powiedzmy, że wszyscy chcą ładować w nocy - przez jakieś 8 godzin.

    >8h * 8M kWh = 64M kWh

    8h * 8M kW = 64M kWh jak rozumiem ?

    >64kWh/16kWh=4M samochodów. Dalej mało.

    albo 16M samochodow po 4kWh ... i starczy :-)

    >Ale już coś. Teraz tylko musisz wykombinować jak doprowadzić prąd do
    >każdego samochodu na każdej ulicy i już.

    No to w pierwszej kolejnosci kupia ci, co maja garaze.

    A w drugiej ... co 20-50m stoi latarnia :-)

    >A tak na poważnie, to wielkrotnie pisałem - rozwiązaniem są wymienne
    >ogniwa, ładowane po nocach w PGZ i RPZ. Ma to jeszcze jednną
    >zaletę/wadę - łatwo opodatkować;)

    I to jest pomysl ... ale beda oszukiwac oszusty jedne.

    Tylko nie po to rzad kazal wstawic inteligentne liczniki, zeby nie moc
    wylapac tych co maja "nietypowy profil poboru pradu".
    Wpadna kominiarze noca, sprawdza, i sie skonczy cwaniakowanie :-)

    Albo sie wprowadzi limit ekologiczny - 1kWh dziennie na osobe, a
    wiecej to juz dwa razy drozej :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: