eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPlanowanie głowicy a zalecenia firmy OpelRe: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
  • X-Received: by 10.157.46.212 with SMTP id w78mr66760ota.0.1483692259455; Fri, 06 Jan
    2017 00:44:19 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.46.212 with SMTP id w78mr66760ota.0.1483692259455; Fri, 06 Jan
    2017 00:44:19 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder1.iad
    1.usenetexpress.com!216.166.98.84.MISMATCH!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.
    giganews.com!i7no44231qta.1!news-out.google.com!u18ni12826ita.0!nntp.google.com
    !b123no821863itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-f
    or-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 6 Jan 2017 00:44:19 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.153.235.138;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 62.153.235.138
    References: <b...@g...com>
    <586ea476$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Fri, 06 Jan 2017 08:44:19 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 22
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596726
    [ ukryj nagłówki ]

    --Szkoda ze elektryczny samochod nie idzie w strone tanich miejskich samochodow. Dwa
    miejsca dla doroslych, dwa dla dzieci i bagaznik na cztery torby z zakupami. Predkosc
    60 i zasieg 50 kilometrow.

    idzie ale troche to potrwa bo koncerny samochodowe wcale nie chca zeby ich produkt
    zostal zredukowany do roli np pralki do wynajecia :-) zakladajac powyzsze osiagi i
    maksymalne uproszczenie konstrukcji to bedzie strzelam gora 5k euro za cos wielkosci
    corsy czy fiesty ... przeciez rozkrecenie produkcji w tym segmencie automatycznie
    oznacza spadek w innych bardziej dochodowych wiec nikt normalny tego nie zrobi ...
    potrzeba nowego gracza, hindusow czy chinczykow moze google czy facebook ktos kto nie
    jest uwiazany do silnika spalinowego i ma odpowiednia technologie ... Tesla gra poki
    co w segmencie premium ale nowa fabryka baterii w Niemczech sugeruje ze byc moze chca
    zrobic nowy woz dla ludu europejskiego :-) obstawiam ze chlopaki z wywiadu
    przemyslowego biora grube nadgodziny bo ten kto pierwszy rzuci dobry produkt na rynek
    zbierze wygrana :-) no i czekamy na ruch KE ktora nakaze cwaniakom stosowac modulowe
    baterie zeby obnizyc ceny i zwiekszyc konkurencje ... bateria od Samsunga w Mietku
    czy Duracell w Fiacie to koszmar ksiegowych z motokoncernow :-) opor tzw srodowiska
    bedzie zdecydowany bo gra jest o duza stawke i tak naprawde nikomu (poza
    uzytkownikami) nie zalezy zeby bylo tanio

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: