  • 41. Data: 2014-02-12 18:08:11
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > No i co w związku z tym?

    >Gówno debilu.

    W ZOO sie wychowales ?

  • 42. Data: 2014-02-12 18:33:47
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-02-12 18:08, Czesław Wiśniak pisze:

    > W ZOO sie wychowales ?

    Nie, w Polsce, a co?

  • 43. Data: 2014-02-12 20:46:29
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Tue, 11 Feb 2014 23:52:15 +0100, Czesław Wiśniak wrote:
    > ROTFL ! Z choinki sie gosciu urwales ? Zycie to walka, zreszta jest z
    > kogo brac przyklad.

    Lol, pokaż jaki jesteś kozak i nie zapłać PITa na koniec roku. Ciekawe
    jaki wtedy będziesz waleczny ;)

    > Lubisz placic podatki i potem patrzec jak sa te pieniadze rozpierdalane
    > ?

    Jak masz jakiś problem z tym jak rząd wydaje nasze wspólne pieniądze
    będziesz mógł ich niedługo zweryfikować.

    Tomek

  • 44. Data: 2014-02-12 20:58:07
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 12 Feb 2014 00:23:17 +0100, anacron wrote:

    > Jesteś pewny? Bawi mnie naiwność takich ludzi jak ty. Naprawdę uważasz,
    > że radary są nieomylne?

    LoL, tobie chyba faktycznie padło na czaszkę. Masz jakiekolwiek dowody na
    to, że ten konkretny pomiar został wykonany nieprawidłowo? Nie? To po
    jakiego grzyba się rzucasz? Teraz każdy jeden wątek o fotce z FR będziesz
    pieczętował swoimi wątpliwościami?

    > Pomijając już, że nic nie pisał o tym, że tyle
    > jechali autentycznie, nawet gdyby tak było obowiązkiem Państwa jest
    > ustalić sprawcę a obywatel wcale nie musi Państwu tego ułatwiać.

    Nie no pewnie, że nie. Żal mu dupę ściska, bo trzeba wskazać sprawcę. Jak
    nie wskaże, to dostanie pińcet, jak wskaże to będzie miał przejebane u
    kuzyna czy kogokolwiek tam z rodziny. Jak nic nie zrobi, to będzie się
    włóczył po sądach, co nie koniecznie musi mu sprawiać przyjemność. Ty w
    ramach udowodnienia swojej idei będziesz mu podpowiadał rozwiązanie
    najgorsze. Może nic nie zapłaci, ale straci uj wie ile czasu. Czasu,
    który pewnie kosztuje dużo więcej niż te pińcet. W ramach idei.

    Już niedługo na takich cwaniaczków zrobią małą administracyjną łatkę.
    Min. dzięki Tobie właśnie. Zobaczysz, że wtedy bardzo, ale to bardzo
    szybko skończą się problemy z rozpoznawaniem prowadzącego na zdjęciach, z
    amnezją komu użyczyło się pojazd i temu podobnemu ściemnianiu. Zadowolony
    jesteś z siebie?

    Pomyliłeś chyba grupy kolego ;)

    Tomek

  • 45. Data: 2014-02-12 21:26:40
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Lol, pokaż jaki jesteś kozak i nie zapłać PITa na koniec roku. Ciekawe
    > jaki wtedy będziesz waleczny ;)

    PIT to ja tylko skladam i skad ty wiesz co ja tam wykazuje, a czego nie ?
    Oslabiasz mnie :)

    > Jak masz jakiś problem z tym jak rząd wydaje nasze wspólne pieniądze
    > będziesz mógł ich niedługo zweryfikować.

    LOL jak im placisz na zamowienie to ty masz problem a nie ja.
    Ja robie wszystko co moge, zeby tego uniknac i mimo, ze jestem szarakiem to
    biore przyklad z pewnie przynajmniej pierwszej setki najbogatszych.

  • 46. Data: 2014-02-12 21:42:58
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 12 Feb 2014 21:26:40 +0100, Czesław Wiśniak wrote:

    > LOL jak im placisz na zamowienie to ty masz problem a nie ja.
    > Ja robie wszystko co moge, zeby tego uniknac i mimo, ze jestem szarakiem
    > to biore przyklad z pewnie przynajmniej pierwszej setki najbogatszych.

    Rozumiem, że w tym przypadku będziesz się włóczył po sądach miesiącami za
    głupie 500pln bo anacron tak poleca ;)

    Nie no stary, faktycznie bierzesz przykład z najlepszych nie ma co. No
    chyba, że Twój czas jest tak tani, ale to faktycznie nie mój problem.

    Tomek

  • 47. Data: 2014-02-12 21:45:27
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 12 Feb 2014 13:25:55 +0100, Marcin N wrote:

    > Nie bardzo rozumiem. Wyzywasz człowieka od tępych bezmózgów a na koniec
    > pozdrawiasz? Jakąś logikę chociaż zachowaj. Chyba, że to "pozdrawiam" na
    > Cię uchronić przed dostaniem po gębie.

    Przecież to jest kozak zza klawiatury. Na ulicy jest cichutki jak myszka.
    Tylko na grupach ma odwagę podnieść głos.

    Tomek

  • 48. Data: 2014-02-12 21:52:06
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 20:58, Tomasz Stiller pisze:
    > LoL, tobie chyba faktycznie padło na czaszkę. Masz jakiekolwiek dowody na
    > to, że ten konkretny pomiar został wykonany nieprawidłowo?

    A masz jakikolwiek dowód, że został wykonany prawidłowo? Nie da się tego
    zweryfikować bez dwóch zdjęć. Sytuacja patowa.

    > Już niedługo na takich cwaniaczków zrobią małą administracyjną łatkę.

    Niech robią, będę bogaty za Twoje podatki. Najpierw zapłacę, potem
    udowodnię, że zapłaciłem niesłusznie, a następnie odszkodowanie
    wywalczę. Niech robią. Jestem za.

    --
    anacron
    aba/

  • 49. Data: 2014-02-12 22:05:52
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Rozumiem, że w tym przypadku będziesz się włóczył po sądach miesiącami za
    > głupie 500pln bo anacron tak poleca ;)

    Wygralem 3 sprawy w sadzie i w 1 sad zmniejszyl mandat z 200 na 100 (nie
    bylem na rozprawie). Tylko w jeden sprawie w sadzie bylem 3x, a w 2 ani razu
    !
    Jesli uznam za stosowne to bede sie wloczyl i anacron niczego nie musi
    polecac.

    > Nie no stary, faktycznie bierzesz przykład z najlepszych nie ma co.

    Staram sie od inteligentnych.

    >No chyba, że Twój czas jest tak tani, ale to faktycznie nie mój problem.

    To powiedz jak drogi jest twoj czas, za ile bys sie sadzil ?

  • 50. Data: 2014-02-12 22:06:03
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 12 Feb 2014 21:52:06 +0100, anacron wrote:

    > A masz jakikolwiek dowód, że został wykonany prawidłowo? Nie da się tego
    > zweryfikować bez dwóch zdjęć. Sytuacja patowa.

    A skąd wiesz, że w tym przypadku nie zrobiono dwóch zdjęć? Szklana kula
    podpowiada? Zakładasz z góry, że w GITD pracują sami idioci i debile? Oni
    się nie uczą i nie wyciągają wniosków?

    Tomek, no wybacz ale odgórne zakładanie że każdy jeden pomiar jest
    wykonany błędnie jest po prostu naiwne. Podobnie jak zakładanie, że te
    +27 to pewnie było na ekspresówce, na której ktoś postawił ograniczenie
    do 30.

    Szkoda, że w takich przypadkach nie piszesz ile trzeba poświęcić czasu i
    nerwów na walkę z systemem. Czasami warto spróbować stanąć z drugiej
    strony. Skoro kuzyn jechał za szybko, to niech kuzyn zapłaci. No trudno,
    może następnym razem będzie jechał wolniej.

    > Niech robią, będę bogaty za Twoje podatki. Najpierw zapłacę, potem
    > udowodnię, że zapłaciłem niesłusznie, a następnie odszkodowanie
    > wywalczę. Niech robią. Jestem za.

    Przyjemności życzę. Jeśli sprawia Ci przyjemność włóczenie się po sądach
    i trzaskanie setek tysięcy kilometrów w samochodzie dla tej jednej
    sprawy.... Każdy ma jakieś hobby. Niemniej ja ten czas wolałbym spędzić
    inaczej.

    Tomek