  • 51. Data: 2014-02-12 22:06:36
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-12 13:25, Użytkownik Marcin N napisał:

    > Nie bardzo rozumiem. Wyzywasz człowieka od tępych bezmózgów a na koniec
    > pozdrawiasz? Jakąś logikę chociaż zachowaj. Chyba, że to "pozdrawiam" na
    > Cię uchronić przed dostaniem po gębie.

    A tego że pozdrawiam innych czytających słabowity rozumek nie
    podpowiedział ?

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2014-02-12 22:18:52
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 12 Feb 2014 22:05:52 +0100, Czesław Wiśniak wrote:

    > Wygralem 3 sprawy w sadzie i w 1 sad zmniejszyl mandat z 200 na 100 (nie
    > bylem na rozprawie). Tylko w jeden sprawie w sadzie bylem 3x, a w 2 ani
    > razu !

    A w trzeciej ile razy? Opłaciło się za stówkę?

    > To powiedz jak drogi jest twoj czas, za ile bys sie sadzil ?

    Dużo więcej niż 100 PLN za trzy rozprawy.

    Tomek

  • 53. Data: 2014-02-12 22:22:38
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > A w trzeciej ile razy? Opłaciło się za stówkę?

    W trzeciej raz, a za te stowke w ogole nie bylem bo mi sie wlasnie nie
    chcialo, mialem satysfakcje i kupe smiechu.

    > Dużo więcej niż 100 PLN za trzy rozprawy.

    Duzo, duzo... tzn ile, no nie wstydz sie. Ile musilaloby cie zabolec, zebys
    ruszyl dupsko ?

  • 54. Data: 2014-02-12 22:30:25
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 12 Feb 2014 22:22:38 +0100, Czesław Wiśniak wrote:

    > W trzeciej raz, a za te stowke w ogole nie bylem bo mi sie wlasnie nie
    > chcialo, mialem satysfakcje i kupe smiechu.

    Chcesz powiedzieć, że zgłosiłeś sprzeciw - następnie w trybie zwykłym nie
    było Cię na rozprawie i w ten sposób sędzia obniżył Ci mandat o 100 zł.
    Za co? :)

    > Duzo, duzo... tzn ile, no nie wstydz sie. Ile musilaloby cie zabolec,
    > zebys ruszyl dupsko ?

    Tylko jakie to ma znaczenie kolego? Za tyle by mi się nie chciało :)

    Tomek

  • 55. Data: 2014-02-12 23:17:47
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Chcesz powiedzieć, że zgłosiłeś sprzeciw - następnie w trybie zwykłym nie
    > było Cię na rozprawie i w ten sposób sędzia obniżył Ci mandat o 100 zł.
    > Za co? :)

    Widac, ze nigdy nie byles w sadzie i nie masz pojecia o czym piszesz, stad
    taki mocny w gebie jestes.
    Nie bylem na rozprawie i nie bylo zadnego sprzeciwu. Sedzia sama z siebie
    obnizyla mandat prawdopodobnie po obejrzeniu zdjec zrobionych przez sama SM
    :) Tyle tylko, ze mandat nie dotyczyl wykroczenia w ruchu drogowym, to
    zupelnie inna sprawa.
    Nie przyjalem mandatu od SM i prawdopodobnie gdybym mial czas pojsc
    wybronilbym sie calkowicie.

    > Tylko jakie to ma znaczenie kolego? Za tyle by mi się nie chciało :)

    Dzieciuch jestes, to wszystko. Na tym polega caly biznes, zeby doic tego
    typu frajerow jak ty po 500zl, bo dla wiekszej sumy beda sie sadzic, a
    chodzi o to , zeby tego nie robili. Zrozumiales ?

  • 56. Data: 2014-02-12 23:30:42
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 lutego 2014 23:17:47 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    >
    > typu frajerow jak ty po 500zl, bo dla wiekszej sumy beda sie sadzic, a
    >
    > chodzi o to , zeby tego nie robili. Zrozumiales ?

    jak nie mandat za ruch drogowy to było od razu pisać że tak jednemu przypierdoliłeś
    że aż mu kredki z tornistra się wysypały. A sędzia wzięła pod uwagę trudną sytuację
    materialną rodziców i dała mniejszą karę.

  • 57. Data: 2014-02-12 23:44:10
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >jak nie mandat za ruch drogowy to było od razu pisać że tak jednemu
    >przypierdoliłeś że aż >mu kredki z tornistra się wysypały. A sędzia wzięła
    >pod uwagę trudną sytuację materialną >rodziców i dała mniejszą karę.

    Sprawa dotyczyla calkowitego zajecia chodnika podczas awaryjnego zdjecia
    kilkusetkilogramowej zardzewialej konstrukcji reklamowej z lat 60 z neonem
    ze sciany budynku. Wczesniej odpadlo z niej troche zlomu. SM nie podobalo
    sie, ze zostawilem tylko waskie przejscie po trawniku bo nie bylo miejsca.
    Chuj tam za przeproszeniem, ze moze uratowalismy komus zycie. Zabraklo
    jelopom troche empatii, sedzia miala wiecej :)
    Zrozumiales teraz glabie kapusciany o co chodzilo ?

  • 58. Data: 2014-02-13 00:02:17
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 lutego 2014 23:44:10 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    >
    > jelopom troche empatii, sedzia miala wiecej :)
    >
    > Zrozumiales teraz glabie kapusciany o co chodzilo ?

    I dobrze że zareagowali i chcieli ukarać. takie coś jak zajęcie chodnika czy pasa
    ruchu zgłasza się , płaci się za zajęcie i robi legalnie. Od awaryjnego zdejmowania
    czegokolwiek jest Straż Pożarna. Oni prawo do zajmowania mają wpisane w działalność
    jaką wykonują.

  • 59. Data: 2014-02-13 00:07:28
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    >awaryjnego zdejmowania czegokolwiek >jest Straż Pożarna. Oni prawo do
    >zajmowania mają wpisane w działalność jaką wykonują.

    ROTFL
    Jestes skonczonym tumanem niestety, co juz zesmy raz ustalili :)
    Nic nie wiesz i nie masz pojecia o czym piszesz.
    Nadajesz sie na typowego jelopa ze SM a moze tam pracujesz ?:)

  • 60. Data: 2014-02-13 00:40:35
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 00:07:28 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > ROTFL
    >
    > Jestes skonczonym tumanem niestety, co juz zesmy raz ustalili :)
    >
    > Nic nie wiesz i nie masz pojecia o czym piszesz.
    >
    > Nadajesz sie na typowego jelopa ze SM a moze tam pracujesz ?:)

    Jasne. Kto nie jest z tobą jest przeciwko tobie. To się w XXI wieku daje jeśli nie
    wyleczyć to chociaż można uzyskać poprawę na jakiś czas.