    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Date: Wed, 12 Feb 2014 19:58:07 +0000 (UTC)

    On Wed, 12 Feb 2014 00:23:17 +0100, anacron wrote:

    > Jesteś pewny? Bawi mnie naiwność takich ludzi jak ty. Naprawdę uważasz,
    > że radary są nieomylne?

    LoL, tobie chyba faktycznie padło na czaszkę. Masz jakiekolwiek dowody na
    to, że ten konkretny pomiar został wykonany nieprawidłowo? Nie? To po
    jakiego grzyba się rzucasz? Teraz każdy jeden wątek o fotce z FR będziesz
    pieczętował swoimi wątpliwościami?

    > Pomijając już, że nic nie pisał o tym, że tyle
    > jechali autentycznie, nawet gdyby tak było obowiązkiem Państwa jest
    > ustalić sprawcę a obywatel wcale nie musi Państwu tego ułatwiać.

    Nie no pewnie, że nie. Żal mu dupę ściska, bo trzeba wskazać sprawcę. Jak
    nie wskaże, to dostanie pińcet, jak wskaże to będzie miał przejebane u
    kuzyna czy kogokolwiek tam z rodziny. Jak nic nie zrobi, to będzie się
    włóczył po sądach, co nie koniecznie musi mu sprawiać przyjemność. Ty w
    ramach udowodnienia swojej idei będziesz mu podpowiadał rozwiązanie
    najgorsze. Może nic nie zapłaci, ale straci uj wie ile czasu. Czasu,
    który pewnie kosztuje dużo więcej niż te pińcet. W ramach idei.

    Już niedługo na takich cwaniaczków zrobią małą administracyjną łatkę.
    Min. dzięki Tobie właśnie. Zobaczysz, że wtedy bardzo, ale to bardzo
    szybko skończą się problemy z rozpoznawaniem prowadzącego na zdjęciach, z
    amnezją komu użyczyło się pojazd i temu podobnemu ściemnianiu. Zadowolony
    jesteś z siebie?

    Pomyliłeś chyba grupy kolego ;)

    Tomek