  • 21. Data: 2014-02-11 21:15:53
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Tue, 11 Feb 2014 12:38:23 +0100, Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Witam,
    >
    > przyszło mi pozdrowienie z GITD w sprawie przekroczenia prędkości o
    > 27km/h. Rzecz w tym, że ja, właściciel pojazdu, nie siedziałem za
    > kierownicą, bo siedziałem na fotelu pasażera. Oczywiście mogę wskazać
    > osobę z rodziny, która prowadziła, ale z chęcią poznam opcje związane z
    > uniknięciem mandatu.

    Miej jaja i zapłać zamiast ściemniać.

    Tomek

  • 22. Data: 2014-02-11 21:38:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-11 21:15, Tomasz Stiller pisze:

    > Miej jaja i zapłać zamiast ściemniać.

    Żeby zapłacić to nie potrzeba jaj. Jaja pokazujesz walcząc o swoje.

    --
    MN

  • 23. Data: 2014-02-11 21:55:20
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 11 lutego 2014 21:38:04 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Żeby zapłacić to nie potrzeba jaj. Jaja pokazujesz walcząc o swoje.
    >

    > --
    >
    > MN

    Ktoś jadący twoim samochodem zadeklarował dobrowolną wpłatę do budżetu. Jest stosowne
    oświadczenie w postaci zdjęcia. Jak znam życie przed złożeniem deklaracji ten ktoś
    został uprzedzony że może jej nie składać. masz rację że trzeba walczyć o swoje.
    Budżet wysyłając pisemko to robi. Budżet walczy o to co mu ktoś dał i nie chce
    przekazać.

  • 24. Data: 2014-02-11 21:56:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-11, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Zdradź mi, jak postarać się lepiej.

    To anacron, on nie musi sie starac. Jak tylko pojawia sie w sadzie to nastaje
    niezreczna cisza a pracownicy szepcza do siebie, ze to ten z telewizji od tych
    fotoradarow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2014-02-11 21:56:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości grup

    > Miej jaja i zapłać zamiast ściemniać.

    Płacą ci, co ich nie mają.

  • 26. Data: 2014-02-11 22:42:43
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Tue, 11 Feb 2014 21:56:56 +0100, Cavallino wrote:

    > Płacą ci, co ich nie mają.

    Trzeba było nie zapierdalać. Wtedy nie było by trzeba ściemniać. A tak,
    to tylko zwykłe krętactwo - bo można, to śrubuję ściemnić. Jak w tym
    kraju ma być lepiej, jak na porządku dziennym jest coś takiego?

    Tomek

  • 27. Data: 2014-02-11 22:46:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości grup

    > Trzeba było nie zapierdalać.

    Nic nie pisali o takowej czynności.
    Pisali o wleczeniu się ledwie 27 km/h szybciej niż jakiś kretyński limit.

    A w ogóle to: KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

  • 28. Data: 2014-02-11 23:52:15
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Trzeba było nie zapierdalać. Wtedy nie było by trzeba ściemniać. A tak,
    > to tylko zwykłe krętactwo - bo można, to śrubuję ściemnić. Jak w tym
    > kraju ma być lepiej, jak na porządku dziennym jest coś takiego?

    ROTFL ! Z choinki sie gosciu urwales ? Zycie to walka, zreszta jest z kogo
    brac przyklad.
    Lubisz placic podatki i potem patrzec jak sa te pieniadze rozpierdalane ?

  • 29. Data: 2014-02-12 00:23:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 11.02.2014 22:42, Tomasz Stiller pisze:
    > Trzeba było nie zapierdalać. Wtedy nie było by trzeba ściemniać.

    Jesteś pewny? Bawi mnie naiwność takich ludzi jak ty. Naprawdę uważasz,
    że radary są nieomylne? Pomijając już, że nic nie pisał o tym, że tyle
    jechali autentycznie, nawet gdyby tak było obowiązkiem Państwa jest
    ustalić sprawcę a obywatel wcale nie musi Państwu tego ułatwiać.

    > A tak, to tylko zwykłe krętactwo - bo można, to śrubuję ściemnić.

    Socjalizm obaliło ponoć 5% społeczeństwa, reszta siedziała w domu i
    srała w pieluchy. Jestem pewny w której grupie byłeś lub jeśli jesteś za
    młody byłbyś.

    > Jak w tym kraju ma być lepiej, jak na porządku dziennym jest coś takiego?

    No właśnie jak? Jak ma być lepiej, skoro prawie nikt nie ma jaj, aby
    postawić się systemowi? No jak?

    --
    anacron
    aba/

  • 30. Data: 2014-02-12 00:44:42
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 lutego 2014 00:23:17 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

> [...]
    >
    > młody byłbyś.

    > No właśnie jak? Jak ma być lepiej, skoro prawie nikt nie ma jaj, aby

    Dochodzę do wniosku że bije Ci na dekiel.