  • 231. Data: 2014-02-15 22:42:54
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sat, 15 Feb 2014 22:04:00 +0100, Jaroslaw Postawa wrote:

    > Ty to jednak beton jesteś. Założyłeś że się nie zmienia i nie obchodzi
    > Cię, czy tak jest istotnie. Ja z kolei nie twierdzę, że zmiana nośnika
    > wpływa na wynik pomiaru, ale istnieje taka możliwość i wolałbym żeby to
    > było zbadane.

    Widziałeś protokoły badania technicznego, że zakładasz iż tego nie
    zbadano? Masz jakieś dowody na to, że taka zmiana wpływa na wynik pomiaru?
    Czy tylko zakładasz, że może wpływać...

    Tomek

  • 232. Data: 2014-02-16 00:21:56
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Widziałeś protokoły badania technicznego, że zakładasz iż tego nie
    > zbadano? Masz jakieś dowody na to, że taka zmiana wpływa na wynik pomiaru?
    > Czy tylko zakładasz, że może wpływać...

    Dlugo jeszcze bedziesz robil z siebie debila ?

  • 233. Data: 2014-02-16 12:19:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 14 Feb 2014 12:18:02 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >No popatrz. 10 lat temu wystarczyło KILKANAŚCIE spektakularnych akcji
    >służb przeciwko policjantom biorącym łapówki i nagle przestali brać.

    Tak. Podobno też w liceach pojawiły się masowo dziewice, a w Suwałkach
    widziano Yeti.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 234. Data: 2014-02-16 12:25:45
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 14 Feb 2014 19:13:14 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >z suszarka dawno nie widzialem ...

    Rusz się w końcu z okolic swojego komina, to zobaczysz. Nawet na
    gierkówce, na odcinku ekspresowym, potrafią stać z suszarką.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 235. Data: 2014-02-16 12:33:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 14 Feb 2014 14:46:28 +0100, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Niezupełnie, nie mam obowiązku wskazywać siebie, jak i nie mam obowiązku
    >wskazywać osób bliskich i są na to paragrafy.

    W sprawach o wykroczenia?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 236. Data: 2014-02-16 12:55:10
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 14 Feb 2014 13:43:15 +0100, "BaX" <m...@m...com> wrote:

    >A jaki problem wraz z wezwaniem do dorzucenia się do budżetu przesłać
    >zdjęcia?!

    Bo, wg niektórych, jak dostaniesz zdjęcia, to dopiero zaczniesz
    kombinować :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 237. Data: 2014-02-16 14:38:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Sunday, February 16, 2014, 12:33:03 PM, you wrote:

    > W sprawach o wykroczenia?

    Jest odniesienie do k.p.k.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 238. Data: 2014-02-16 14:51:14
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 16 Feb 2014 00:21:56 +0100, Czesław Wiśniak wrote:

    > Dlugo jeszcze bedziesz robil z siebie debila ?

    A co? Teraz jesteś ekspertem od IT jak od pozwoleń na zajęcia pasa drogi?
    Czy wierzysz Anacronowi na słowo?

    Tomek

  • 239. Data: 2014-02-16 15:56:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 12:19:03 +0100, jerzu napisał(a):
    > On Fri, 14 Feb 2014 12:18:02 +0100, Marcin N
    >
    > Tak. Podobno też w liceach pojawiły się masowo dziewice, a w Suwałkach
    > widziano Yeti.

    Boja sie.

    Poza tym zarobki pewnie im wzrosly, ryzyko wzroslo, wiec nie ma co
    ryzykowac.

    J.

  • 240. Data: 2014-02-16 18:38:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Jest odniesienie do k.p.k.

    Tak średnio, niemniej cwaniacy właśnie w ten sposób próbują się wyłgać
    od odpowiedzialności za wykroczenie. Z tego właśnie powodu mandaty
    z FR pójdą drogą administracyjną.