  • Data: 2014-02-17 13:04:52
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-17 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > To na jakiej zasadzie to działa?

    Przypisywanie mi pomysłów, które nie są mojego autorstwa? Zasady są
    różne, złośliwość, niedokładne czytanie, sprowadzenie na wszelki
    wypadek sprawy do absurdu, ponieważ tak wygodniej... Można pewnie
    jeszcze trochę tego wymienić.

    > Ale wiesz, ze piszac zdanie powyzej znałes juz to ponizej?

    Ciekawe skąd wiesz co ja znałem pisząc zdanie wcześniej...

    > czyli masz takie zdolności prekognicyjne, ze znasz numery totka jak juz je
    > znasz...

    Nie, ja widać to Twoja domena.

    > A tak w ogole to ja nie pisałem, ze Ty cokolwiek przypinasz...

    W tym postingu wprost nie :P