  • Data: 2014-02-17 17:51:02
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Pisałem już wielokrotnie - w jakim celu mam to powtarzać?

    Jakos powtarzanie wielu innych rzeczy nie sprawia ci kłopotu.

    > To też wyjaśniałem i tak naprawdę utrudnia się tylko cwaniakom,
    > o teoretyzowania co i jak mogłoby utrudnić też pisałem.

    Nie rozumiem, jak mozna tak łatwo rzucac takie opinie.
    Jezdze generalnie 5 samochodami. Własciwie wszystkimi na zmiane z innymi
    osobami.
    Powiedz mi, czy ja naprawde musze prowadzic wielka buchalterie co kto kiedy
    i gdzie?
    Dlaczego nie moge zobaczyc zdjecia ktore jest zrobione, stanowi materiał i
    byłoby pomocne aby ukrac rzeczywistego sprawce?
    Bo oczywiscie w obecnej sytuacji najczesciej macha sie reka i robi sie tak
    jak najłatwiej.
    Ale czy o to chodzi w karaniu sprawcy?