  • Data: 2014-02-15 19:51:37
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-15 18:45, J.F. pisze:

    > Pasywni sa, jakbym mial swiatla, to by nie zatrzymali.

    A niby dlaczego maja zatrzymywać ot tak? Dla mnie to naturalne, że
    bez przyczyny nie zatrzymują.

    > A drudzy owszem aktywni ... ale poprzednia taka kontrola to dawno temu
    > byla.

    Często jeździsz bez świateł?

    >No i jak stoja i zatrzymuja, to mogliby od razu predkosc
    > mierzyc, ale nie, dzis trzezwosc sprawdzamy.

    Po co maja od razu prędkość mierzyć? Czy to jedyna powód ich obecności
    na drogach?

    > W Zielonej Gorze czesto sprawdzaja, czy ostatnie wydarzenia medialne
    > pogonily policjantow do roboty ?

    Nie mieszkam w Zielonej Górze i mnie to tak naprawdę nie interesuje.
    Widuję ich dość regularnie na drogach i mogliby bardziej zwracać
    uwagę na różne niebezpieczne zachowania częściej niż obecnie.
    Ba, większy byłby z tego pożytek niż poranne 'dmuchanko'...

    > Ale FR uzywali i mandaty wystawiali. Ktos im zabral i zlozyl do
    > magazynu.

    Nikt tego nie zabrał (tylko przekazał) i nie złożył do magazynu,
    a sprzęt pozostał w użyciu. A że dużo go nie było, cóż...

    > Mozna bylo pomyslec ze sie nie nadadza. Albo oddac.
    > Ale nie ... nadal w magazynie leza ?

    Co leży w magazynach? Sprzęt bez homologacji?

    > Znow jak polityk zabrzmiales. Co ma jedno do drugiego ?

    Jak polityk? Nie kolego, jako człowiek doświadczony w tej materii
    oraz realista. Mnie polityka nie interesuje - mnie interesują
    efekty działania takich systemów - tak dla państwa jak i dla mnie
    indywidualnie.

    > Niechec owszem jakby jest. Czym spowodowana - nie wiem.

    Podałem, a Ty nie wierzysz...

    > Raczej widmem kosztow, bo jakos watpie zeby ktos sie bal ze mu interes
    > ukroca.

    To Ty naprawdę naiwny jesteś. Widmo kosztów? W zasadzie wszystkie
    systemy wprowadzane w Polsce (z tych o których dyskutujemy) są
    przeciągane w czasie, kosztują n* więcej (delikatnie powiedziawszy)
    i zawsze coś przeszkadza, by osiągnęły zakładaną funkcjonalność.
    Jest to pewne uogólnienie, ale taka jest rzeczywistość. Powoli się
    to prostuje, ale to dużo wody w Wiśle jeszcze upłynie...

    > Ale madaty z FR mozna wysylac recznie, nie trzeba systemow
    > automatycznych.

    Nie, nie należy, a powinny to robić systemy automatyczne.

    > A bezrobotni czekaja.

    Pracy jest mnóstwo.

    > A jednak mozna to nazwac czepianiem sie :-)

    Złapani zawsze tak mówią, potencjalni kandydaci na wszelki wypadek
    też.

    > SM sie jakos nie zacwiczyla.

    SM nie używa "suszarek" tylko FR. Widzisz różnicę?

    > A duzo to trzeba - obejrzec zdjecie, wpisac numer rejestracyjny,
    > a potem copy&paste. Albo sluzbowy informatyk jakies makro w excelu
    > napisze.

    Litości, tego nie nawet nie będę komentował...

    > A widzisz, ktos to jednak uwaza za zlosliwosc i projekt zmiany ustawy
    > krazy :-)

    Wiesz, ja za twoje wnioski na podstawie medialnych rewelacji nie
    odpowiadam. Daj linke do projektu i przypomnij mi ile takich
    "przeżyło" pierwsze czytanie.

    > Najwyrazniej ktos wysoko tez uwaza ze 50 w miescie to za malo :-)

    Często z nim rozmawiasz? :P