  • Data: 2014-02-15 18:45:54
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Feb 2014 16:50:27 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Znaczy jednak są i to nawet aktywni...

    Pasywni sa, jakbym mial swiatla, to by nie zatrzymali.
    A drudzy owszem aktywni ... ale poprzednia taka kontrola to dawno temu
    byla. No i jak stoja i zatrzymuja, to mogliby od razu predkosc
    mierzyc, ale nie, dzis trzezwosc sprawdzamy.

    W Zielonej Gorze czesto sprawdzaja, czy ostatnie wydarzenia medialne
    pogonily policjantow do roboty ?

    > Piszę jako realista, a nie żaden polityk. Policja nie musi się
    > zajmować zdjęciami z automatycznego nadzoru ruchu.

    > No, ale oni tę infrastrukturę mieli? Nie pisz jak polityk:P

    Ale FR uzywali i mandaty wystawiali. Ktos im zabral i zlozyl do
    magazynu.

    > LOL - a to ma do rzeczy?

    Mozna bylo pomyslec ze sie nie nadadza. Albo oddac.
    Ale nie ... nadal w magazynie leza ?

    > W Polsce od dawna jest niechęć do stworzenia systemów automatycznych
    > i do tego połączonych. Powoli jednak informatyzacja zamyka kolejne
    > furtki do przekrętów, łapownictwa, cwaniactwa itd.

    Znow jak polityk zabrzmiales. Co ma jedno do drugiego ?

    Niechec owszem jakby jest. Czym spowodowana - nie wiem.
    Raczej widmem kosztow, bo jakos watpie zeby ktos sie bal ze mu interes
    ukroca.
    Ale madaty z FR mozna wysylac recznie, nie trzeba systemow
    automatycznych. A bezrobotni czekaja.

    > No i co z tego by miało wynikać? Jest ograniczenie w zabudowanym
    > - jest. Jest tolerancja dla FR - jest.

    A jednak mozna to nazwac czepianiem sie :-)

    > Pomiar robi automat,
    > a nie człowiek i całość idzie do obróbki w zasadzie automatycznej.
    > Policja przy ręcznej obróbce z "suszarki" by się zaćwiczyła
    > i wystawiła niewiele mandatów.

    SM sie jakos nie zacwiczyla.

    A duzo to trzeba - obejrzec zdjecie, wpisac numer rejestracyjny,
    a potem copy&paste. Albo sluzbowy informatyk jakies makro w excelu
    napisze.

    > Są od porządku (jak by to głupio nie brzmiało) i skoro w mieście jest
    > 50km/h i miejsca opomiarowania są uzgodnione z policją to jaki widzisz
    > problem? Mandaty są logiczną konsekwencją zachowań kierowców, a nie
    > złośliwości SM.

    A widzisz, ktos to jednak uwaza za zlosliwosc i projekt zmiany ustawy
    krazy :-)
    Najwyrazniej ktos wysoko tez uwaza ze 50 w miescie to za malo :-)

    J.