  • Data: 2014-02-15 22:04:00
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-15 21:12, Tomasz Stiller pisze:

    > Przeczytaj punkt 4 art. 8f ustawy.
    >
    > Napisano tam, kiedy Prezes _może_ ale nie musi zmienić ZT dla danego
    > urządzenia. Zmiana nośnika pamięci _nie wpływa_ na wynik pomiaru. Wnioski
    > wyciągnij sam.

    Ty to jednak beton jesteś. Założyłeś że się nie zmienia i nie obchodzi
    Cię, czy tak jest istotnie. Ja z kolei nie twierdzę, że zmiana nośnika
    wpływa na wynik pomiaru, ale istnieje taka możliwość i wolałbym żeby to
    było zbadane. Obecnie istnieje możliwość, że ZT zostało zmienione na
    podstawie zwykłego oświadczenia producenta. Równie dobrze ja mogę od
    jutra oświadczać, że mam uprawnienia tłumacza przysięgłego. Może
    potrafię tłumaczyć, może nie, ale wszyscy mają bez egzaminu przyjmować
    moje tłumaczenia, bo tak oświadczyłem.

    Pozdrawiam,
    Jarek