  • Data: 2014-02-15 21:03:32
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Feb 2014 19:51:37 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > A niby dlaczego maja zatrzymywać ot tak? Dla mnie to naturalne, że
    > bez przyczyny nie zatrzymują.

    Czyli pasywni. parkuja gdzies na poboczu, siedza w aucie, czekaja.
    Nie susza, nie alkomatuja, czekaja...

    > Często jeździsz bez świateł?

    Rzadko, ale mowie o trzezwosci.

    > Po co maja od razu prędkość mierzyć? Czy to jedyna powód ich obecności
    > na drogach?

    A czemu nie ? suszarka, alkomat, OC, dokumenty, gasnica, trojkat - o
    ilez to bezpieczniej bedzie :-)

    > Nie mieszkam w Zielonej Górze i mnie to tak naprawdę nie interesuje.

    Ja tez nie, wiec sie pytam czy tam taki zwyczaj, czy to skutki
    ostatniej nagonki :-)

    > Widuję ich dość regularnie na drogach i mogliby bardziej zwracać
    > uwagę na różne niebezpieczne zachowania częściej niż obecnie.
    > Ba, większy byłby z tego pożytek niż poranne 'dmuchanko'...

    Popieram .... ale tych niebezpiecznych zachowan na drodze to tez malo
    widuje.

    > Nikt tego nie zabrał (tylko przekazał)

    Kazal przekazac. Zwal jak zwal, de facto jednak zabral.

    > i nie złożył do magazynu,
    > a sprzęt pozostał w użyciu. A że dużo go nie było, cóż...

    Pozostal ? Gdzie go ITD uzywala i jak czesto ?

    Powinienem miec harmonie mandatow, a nie mam.

    > Co leży w magazynach? Sprzęt bez homologacji?

    O, to Policja uzywala sprzetu bez homologacji ?
    (P.S. a niby jakiej homologacji ?)

    > Jak polityk? Nie kolego, jako człowiek doświadczony w tej materii
    > oraz realista. Mnie polityka nie interesuje - mnie interesują
    > efekty działania takich systemów - tak dla państwa jak i dla mnie
    > indywidualnie.
    > Podałem, a Ty nie wierzysz...

    A jakie niby lapowki zablokowal Cepik ?
    No, moze i cos zablokowal, ale czy ktos sie pytal urzednikow niskiego
    szczebla o opinie ?
    Ale Cepik w koncu powstal, a rejonizacja pozostala. Komu to zysk
    przynosi ze tak broni ?

    A te fotoradary ITD to komu chleb od ust odjely, ze tak dlugo system
    sie budowal ?

    > To Ty naprawdę naiwny jesteś. Widmo kosztów? W zasadzie wszystkie
    > systemy wprowadzane w Polsce (z tych o których dyskutujemy) są
    > przeciągane w czasie, kosztują n* więcej (delikatnie powiedziawszy)

    No to sam widzisz - moze ktos tam u wladzy wie ze pomysl swietny, ale
    najpierw trzeba wygospodarowac 100 mln.

    > i zawsze coś przeszkadza, by osiągnęły zakładaną funkcjonalność.
    > Jest to pewne uogólnienie, ale taka jest rzeczywistość. Powoli się
    > to prostuje, ale to dużo wody w Wiśle jeszcze upłynie...

    Ale ja to znam tez od drugiej strony, zreszta caly swiat wie ze jak
    chcesz termin, to spytaj informatyka, pomnoz co powie przez dwa i
    zmien jednostke czasy na wyzsza. Nie dwa tygodnie tylko 4 miesiace,
    nie 4 miesiace tylko 8 lat itp.
    Tak to juz po prostu jest.
    A jeszcze okazuje ze klient sam nie wie czego chce, pomysly sie
    zmieniaja, przepisy sie zmieniaja ... i nadal sa niejasne lub
    sprzeczne, itp.

    > Nie, nie należy, a powinny to robić systemy automatyczne.

    Nie pisze ze nalezy, tylko ze mozna.

    > Pracy jest mnóstwo.

    Zasilkow jakos tez, ale widac ktos na tym przekrety robi, ze cie tak
    sparafrazuje :-P

    > Złapani zawsze tak mówią, potencjalni kandydaci na wszelki wypadek
    > też.

    62 zamiast 50 ... czepialstwo :-)

    > SM nie używa "suszarek" tylko FR. Widzisz różnicę?

    No tak, ja myslalem o FR.
    Ale suszarki ... zlapany, skazany, mandat podpisal - podobnie roboty
    co i SM ma z obrobka fotek z FR, gdzie tych pism trzeba jednak wiecej.

    Ale ktos jednak policji FR zabral.

    > Litości, tego nie nawet nie będę komentował...

    A czemu nie ?

    > Wiesz, ja za twoje wnioski na podstawie medialnych rewelacji nie
    > odpowiadam. Daj linke do projektu i przypomnij mi ile takich
    > "przeżyło" pierwsze czytanie.

    Jak juz dozyja do pierwszego czytania, to w zasadzie musza przezyc
    pierwsze glosowanie. No chyba ze sie kadencja skonczy.

    J.