-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
Date: Fri, 14 Feb 2014 16:44:15 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 65
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <ldd23f$80e$1@node1.news.atman.pl> <lde0dp$gse$1@dont-email.me>
<lde2qo$f3k$1@node1.news.atman.pl> <lde5gj$jk5$1@dont-email.me>
<ldl1do$7fc$2@dont-email.me> <ldlaj3$uo$5@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1392396255 6552 79.173.47.194 (14 Feb 2014 16:44:15
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Feb 2014 16:44:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524107
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...
>> A ja uwazam, ze wszystko trzeba robić mądrze.
>> Jeżeli jest ograniczenie postawione na czas remontu a remontu nie ma,
>> to obowiazkiem policji jest zadbac o to, zeby zniknęło.
>
> Oczywiście, tutaj pełna zgoda. Ale skąd wiesz, że policja o to nie
> zadbała? W końcu ograniczenie zniknęło raptem po dwóch tygodniach, co
> jak na takie zmiany wydaje mi się procedurą w trybie ekspresowym
>
Powtorze jeszcze raz - nic nie poradze na to, ze dla ciebie załatwienie
takiej pierdoły w tygodnie a w miedzyczasie łapanie kierowców i
wykorzystywanie błędu w oznakowaniu o ktorym juz sie wie to nie jest
procedura w trybie ekspresowym tylko cos co inaczej nazywa sie prostytucją.
>> Bo to ograniczenie powoduje niebezpieczenstwo.
>> I skoro ono tam jest a byc go nie powinno, to ono tam de facto nie
>> obowiazuje!
>
> Nie prawda.
ŁĄCZNIE!
> Ograniczenie postawiono ze względu na niebezpieczeństwo
> jakim jest/był wyjazd z budowy. Nie przestaje ono obowiązywać po
> ustąpieniu niebezpieczeństwa tylko w momencie gdy samo zostanie
> zdjęte. Tak to niestety wygląda.
>
I znowu hipokryzja.
Tam gdzie ci wygodnie stawiasz zdrowy rozsadek nad przepisy (legalizacja)
A tu Ci wygodnie, więc robisz odwrotnie...
>> Nie interesuja mnie formalne przeszkody.
>> Jeżeli procedura jest zbyt długa to zamiast lamentowac, trzeba ją
>> skrócić.
>
> Tylko tego jakoś nie widać w postulatach Anacrona. On chce tylko
> rozwalić ten system.
>
Kazdy widzi to co chce.
Ja widze, ze oczekuje wiarygodnych radarów a nie ich likwidacji.
Chocby postulat o dwóch zdjęciach gdzie mozna zweryfikowac predkosc z czasu
i odleglosci.
>> Na razie to pisałes, ze przeciez zmiana dysku nie wpływa na działanie
>> urządzenia. Założyłes. A priori.
>
> No bo nie wpływa :) Nie wiemy czy urządzenie było certyfikowane z tym
> konkretnym dyskiem, z tym konkretnym rodzajem dysków, czy z tym
> konkretnym typem dysków. Wiemy na razie tyle, że było certyfikowane i
> to wszystko.
>
I znów biedni ci urzednicy.
Skoro procedura jest zła (zbyt rozbudowana etc) to trzeba ja zmienic.
>> Strona forma Cie nie interesowała.
>> Dopiero teraz zauwazyłem, ze pytasz o przepisy, ktore zreszta Tomek
>> zaraz ci podał.
>
> Jak na razie powołał się tylko na ustawę, bez wskazania co zostało
> naruszone.
>
I czym to sie rózni od Twoich argumentów?
Widziałes dyskusję z rzecznikiem prasowym GUM? Potrzeba ci wiecej aby
stwierdzic, ze ta instytucja to jakis zart?
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.14 17:52 Tomasz Stiller
- 14.02.14 17:51 Artur Maśląg
- 14.02.14 17:55 Tomasz Stiller
- 14.02.14 18:07 Artur Maśląg
- 14.02.14 18:35 Shrek
- 14.02.14 19:00 Budzik
- 14.02.14 19:00 Budzik
- 14.02.14 19:00 Budzik
- 14.02.14 19:00 Budzik
- 14.02.14 19:13 J.F
- 14.02.14 19:33 Jaroslaw Postawa
- 14.02.14 19:54 Artur Maśląg
- 14.02.14 19:59 Artur Maśląg
- 14.02.14 20:10 Artur Maśląg
- 14.02.14 20:19 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=