  • Data: 2014-02-14 20:10:27
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-14 19:13, J.F pisze:
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...

    > I dobrze ... ale wiesz - od paru lat policja jakos malo aktywna.

    Hmmm, zdefiniuj "mało aktywna".

    > FR jej zabrali,

    A po co im FR? ITD ma infrastrukturę i spokojnie może się zająć
    automatyczną obróbką tych cudów.

    > z suszarka dawno nie widzialem ... moze stad wrazenie ze
    > tylko SM sie czepia.

    Tak szczerze powiedziawszy to policja jednak suszy, ale
    niekoniecznie łatwo na to trafić (suszy nie znaczy Iskra).
    SM mam te swoje FR w różnych miejscach (w miastach) i ludzie
    się na to łapią z głupoty. Czy SM się czepia? Nie, to są
    jednostkowe przypadki.

    > Choc musze przyznac ze policjanci czesciej wybaczaja.

    Z jakich doświadczeń wyciągnąłeś te wnioski? SM to
    w większości pomiary automatyczne - maszyna to robi
    i maszyna ocenia.