    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Date: Thu, 13 Feb 2014 10:56:27 +0100

    W dniu 13.02.2014 10:15, Tomasz Stiller pisze:

    > No jakie? Już znasz stawki?

    Spokojnie z 10 tys urwę :)

    > Wskażesz mi proszę, gdzie przy jakim zapomnianym wyjeździe z budowy
    > postawi stały FR? Albo w którym mało uczęszczanym lesie taki stoi?

    Nie dawno wyjazd z Włocławka w stronę Torunia, skończyli remontować
    dwujezdniową drogę a ograniczenie zostało i FR był ustawiony nadal na to
    absurdalne 30 (przy 50 już pstrykał). Od kilku dni jest tam normalnie 70
    dopiero.

    > Nie zrozum mnie źle. W pełni popieram akcję z ręcznymi miernikami
    > prędkości. Skoro Policja nie potrafi ich używać - niech się nauczy,
    > jeśli dopuszczono je do użytkowania z naruszeniem prawa - trzeba do
    > dopuszczenie anulować. Ale Ty zaczynasz się wypowiadać w kwestiach
    > absolutnych, jakoby każdy jeden pomiar prędkości był błędnie wykonany.
    > Każdy. To jest duże nadużycie.

    Nie. Nawet w TV powiedziałem, że większość jest zgodna z
    rzeczywistością. Problem w tym, że nie wiemy które, a więc wszystkie do
    kosza i niech to poprawią.

    > Rozumiem, że uważasz się za świętego i prędkości nie przekraczasz?
    > Podobnie ma się sprawa z parkowaniem. Tylko na igłę tam gdzie wolno.
    > Chociaż przepraszam, pisałeś że ograniczenia są kompletnie nie
    > uzasadnione więc pewnie przekraczasz prędkość. Tylko nauczyłeś się unikać
    > kary. Zaiste należy Ci się medal. Wybacz, że Ci nie przyklasnę.

    Jasne, że przekraczam. Nie zamierzam jechać przez las 50 tylko dlatego,
    że jakiś pajac postawił sobie znak obszar zabudowany w tym lesie (od
    razu przykład, wjazd do Skierniewic od strony Rawy Mazowieckiej).

    --
    anacron
    aba/