  • Data: 2014-02-13 21:01:18
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Nie od dzis wiadomo, ze ponizej 0,5 praktycznie nic sie nie dzieje a duzo
    > niebezpieczniejsze jest zmeczenie niz taki mały promil.
    > niebezpieczni sa ci co maja troche wiecej.

    No chyba, ze ktos zmeczenie polaczy z malym promilem i sie robi problem.
    Powinien byc sensowny limit (wlasnie cos w okolicach 0,5) i wieksze
    konsekwencje jak narozrabiasz np. majac pow. 0,2 (OIDP tak jest w Niemczech
    tylko progi inne, nie chce mi sie teraz szukac). Niech kazdy sam ocenia
    czy jest w stanie tak jechac.

    --
    Artur
    ZZR 1200