  • Data: 2009-02-19 19:17:51
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    entroper wrote:
    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości

    > dac
    >
    > Oczywiście właściciel skalkulował, że bardziej opłaca się od dwóch lat
    > pracować z niepełną mocą i poszukiwać człowieka (a właściwie czekać ch.. wie
    > na co, cud, kryzys, wzrost bezrobocia, artystę-hobbystę), niż dać nowemu i
    > (raptem dwóm) starym pracownikom więcej ?

    Nie wiem jak w masarni, ale wiem ze w pewnej stoczni jakis czas temu
    brakowalo cos kolo 100 spawaczy. Nikt z Polakow nie chcial pracowac i
    stocznie sciagaly Ukraincow i placily im wlasnie cos kolo 4k brutto.

    Wiesz - dobry spawacz w stoczni/hucie to jest Pan Spawacz i z tym nie ma
    zartow. Serio.

    --
    Jerry1111