  • 51. Data: 2010-10-31 02:48:17
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Myslisz ze "jeden browar" tak samo wpłynie na zachowanie młodej, drobnej
    > dziewczyny niewprawionej w piciu jak na przeciętnego zaprawionego w
    > bojach mężczyznę?
    > Jakby to mialo wygladac, indywidualne badania sprawnościowe i
    > "dopuszczenie do ruchu" po x browarach?

    Tak jak w większości krajów europejskich czyli 0,5 promila. Wiadomo, ze
    tyle wystarczy na browar każdemu.

    --
    ignorance is bliss

  • 52. Data: 2010-10-31 02:54:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Generalnie 0.2 promila to 0.2 promila, niezaleznie od wzrostu i masy.

    Czyli ile? To naprawdę wyjątkowo perfidny próg, bo niektórym wystarczy na
    jedno piwo, a innym nie. Kusi, żeby jednak browarka sobie nie odmówić, a
    potem może być problem. Jaki cel przyświecał ustawodawcy? Przypadkowe
    trafienia lżejszych, wolniej trawiących czy wczorajszych?

    --
    ignorance is bliss

  • 53. Data: 2010-10-31 08:52:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *to* napisał(-a):

    > Ma stracić prawko bo czasem miewa migrenę? Weź się ogarnij. Jak ktoś
    > często się przeziębia to też ma oddać prawko? W końcu kiepsko jeździ
    > się
    > z gorączką.

    Jeżeli migreny działającego na niego gorzej niż alkohol, podczas których
    nie odmawia sobie jazdy, to tak.

    > A z niebieską czapeczką miałbyś?

    Pewnie tak. Dlatego w takiej nie jeżdżę, a wyłącznie w kominiarskim
    cylindrze, który mi w niczym nie przeszkadza :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 54. Data: 2010-10-31 09:47:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *AW* napisał(-a):

    > Pytanie brzmi jak to jest, że ktoś u nas
    > uznany za bandytę/mordercę bo ma 0,4 promila,
    > w Austrii (dla przykładu) jest obywatelem bez
    > skazy?

    Bo w jednych krajach te same czyny są penalizowane, podczas gdy w innych
    nie. Proste

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 55. Data: 2010-10-31 09:58:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    d...@4...com
    *J.F.* napisał(-a):

    > Ty pamietaj ze trzezwi powoduja 85% wypadkow.

    Manipulacja. Podaj odsetek wypadków tylko z udziałem nietrzeźwych jaki
    jest właśnie przez nich powodowana.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 56. Data: 2010-10-31 10:03:50
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > Jeszcze jestem w stanie zrozumiec kontrowersje zwiazane z tym ze ktos
    > w rejonie tego 0.2 jest "wczorajszy" i nie mial swiadomosci tego (a
    > wystarcza 3 piwka wieczorem i poranny wyjazd do pracy), ale wlewka z
    > premedytacja to pewna nonszelancja.

    wyspany człowiek po obiedzie, które "zapił" jednym półlitrowym browarem
    stwarza mniejsze zagrożenie niż ciota jadąca 85km/h przez 16 godzin
    autostradą i w dodatku 0.0 promili

  • 57. Data: 2010-10-31 10:06:40
    Od: Mruk <t...@g...pl>

> [...]
    > Ja nie pije ogólnie i jak wypije 1 piwko to nigdy nie jadę.
    > A ta myśl naszła mnie gdy znajomi austryjacy zaprosili mnie do chińskiej
    > restauracji gdzie po konsumpcji podano sakke .Oczywiście miałem też obiekcjie co
    > do piwka.Koleś rozwiał moje obawy informująć ze w austri mogę wypić 3.
    > Nie bronię przstepców co mają po 2 promile.
    > Lecz uwazam ze jest duzo kierowców po piwku którzy mają pecha i naciągają
    > statystykę.
    > No bo gdyby tak rygorystycznie sprawdzić w europie to wyszło by ze jednak nie
    > Polska i polacy wiedzie prym w tej dziedzinie sportu.

    wielokrotnie byłem we Włoszech. Do obiadu na 2 osoby półitrowa karafka
    wina. Następnie auto/metro i do pracy.

    W pierwszej godzinie po lunchu tam (jakby zbadac) jest naj...ny.

    Icek

  • 58. Data: 2010-10-31 12:32:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-30 22:58, to pisze:

    > Nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie?

    Niebieska czapeczka nie powoduje głupawki we łbie.
    Piwo, dwa piwa u niektórych jak najbardziej.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 59. Data: 2010-10-31 12:35:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-31 10:03, Mruk pisze:

    > wyspany człowiek po obiedzie, które "zapił" jednym półlitrowym browarem
    > stwarza mniejsze zagrożenie niż ciota jadąca 85km/h przez 16 godzin
    > autostradą i w dodatku 0.0 promili

    Ta? Zmęczoną ciotę jadacą 85km/h przez 16h, piwo/wino wypite po drodze
    dodatkowo uskrzydli?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 60. Data: 2010-10-31 12:39:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-30 23:21, J.F. pisze:

    > Chcecie cos istniejacego ? W pasach trzeba prowadzic.
    > I na swiatlach w dzien :-P

    Oczywiscie, jest cala masa ograniczeń.
    Ale w Polsce przecież żyją sami smakosze co nie mogą przez kilka godzin
    odmówić sobie smakowania. W imię wypicia piwa (bez którego nie da się
    przeżyc kilku godzin) wymyślają absurdy typu niebieska czapeczka itp.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com