  • 1. Data: 2010-10-29 14:39:58
    Temat: [sprzedam] Milicyjna Nyska 522 na sprzedaż
    Od: Zbyszek <z...@g...com>

    Nie ośmieliłbym się wrzucić tu ogłoszenia sprzedaży zwykłego
    samochodu, ale że jest to NYSA to podaję linka - może ktoś się
    zainteresuje :)

    http://allegro.pl/milicyjna-nysa-522-warszawa-bcm-i1
    296606772.html

  • 2. Data: 2010-10-29 14:59:12
    Temat: Re: Milicyjna Nyska 522 na sprzedaż
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 29 Paź, 14:39, Zbyszek <z...@g...com> wrote:
    > Nie ośmieliłbym się wrzucić tu ogłoszenia sprzedaży zwykłego
    > samochodu, ale że jest to NYSA to podaję linka - może ktoś się
> [...]

    Poszło, tylko mi nie przebijać :)

    A swoją drogą cała wielka akcja z lakierowaniem a tak ciężko było
    czcionkę napisu MILICJA dobrać właściwą? Przecież to co jest nawet nie
    jest troszeczkę zbliżone do oryginału.

  • 3. Data: 2010-10-29 15:06:55
    Od: Zbyszek <z...@g...com>

    On 29 Paź, 14:59, Przemek V <p...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > A swoją drogą cała wielka akcja z lakierowaniem a tak ciężko było
    > czcionkę napisu MILICJA dobrać właściwą? Przecież to co jest nawet nie

    Gonił nas czas i nadchodząca burza, poza tym mam wrażenie, że w
    oryginale też było dość niechlujnie :) Drugiej strony nawet nie
    zdążyliśmy pomalować. Za to dobrym pomysłem na biały pas okazała się
    tasma za 15 zł z Castoramy - jest nawet troszkę odblaskowa, no i można
    szybko przerobić L na U gdy policja się czepia :)

  • 4. Data: 2010-10-29 15:08:23
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 29 Paź, 15:06, Zbyszek <z...@g...com> wrote:

> [...]
    > tasma za 15 zł z Castoramy - jest nawet troszkę odblaskowa, no i można
    > szybko przerobić L na U gdy policja się czepia :)

    Czyli napis nie jest namalowany i da się odkleić?

  • 5. Data: 2010-10-29 15:29:18
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 29 Paź, 15:08, Przemek V <p...@g...com> wrote:

    > Czyli napis nie jest namalowany i da się odkleić?

    Sorry - doczytałem, że o pas chodzi

  • 6. Data: 2010-10-29 15:30:46
    Od: Zbyszek <z...@g...com>

    > Sorry - doczytałem, że o pas chodzi-

    Od strony kierowcy napis MO można odkleić, od strony pasażera MILICJA
    jest namalowana

  • 7. Data: 2010-10-29 16:17:33
    Temat: Re: [sprzedam] Milicyjna Nyska 522 na sprzedaż
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > http://allegro.pl/milicyjna-nysa-522-warszawa-bcm-i1
    296606772.html

    Uważam, że reklamowanie tu aukcji interesujących aut bez ceny minimalnych
    jest akceptowalne :)
    Nawet zalicytowałem.

    --
    Marcos
    marcos [AT] wyprawa . info

    http://www.wyprawa.info

  • 8. Data: 2010-10-30 11:00:26
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-29 14:39, Zbyszek pisze:
    > Nie ośmieliłbym się wrzucić tu ogłoszenia sprzedaży zwykłego
    > samochodu, ale że jest to NYSA to podaję linka - może ktoś się
> [...]

    Po jakosci lakieru na znaczku widac, ze malowanie jest na odpierdol.
    ("auto na jedna impreze", "zeby zdazyc przed burza"). Warto byloby
    wspomniec w opisie. A "renomowana lakiernia" przy aucie oklejonym
    gazetami i niezamatowanym brzmi jak zart.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 9. Data: 2010-10-30 19:33:25
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    296606772.html

    > Po jakosci lakieru na znaczku widac, ze malowanie jest na odpierdol.

    ^^^^^^^^^^^
    zgadzam się z przedmówcą ;)
    Mirek

  • 10. Data: 2010-11-03 10:12:50
    Od: Zbyszek <z...@g...com>

    On 30 Paź, 10:00, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > wspomniec w opisie. A "renomowana lakiernia" przy aucie oklejonym
    > gazetami i niezamatowanym brzmi jak zart.

    Bo to JEST żart, lakierowane było na świeżym powietrzu (i matowane).
    Po to zrobiłem dużo zdjęć, żeby każdy sam mógł ocenić. Nigdzie nie
    piszę że to IGŁA, na Polaku i jeżdżone przez dziadka. Nie była to
    renowacja w celu zarejestrowania jako zabytek (jedna taka pięknie
    odrestaurowana Nyska jeździ po Kołobrzegu), tylko przerobienie zwykłej
    Nyski, tak jak piszesz, na jedną imprezę, stąd aukcja BCM. A czy na
    "odpierdol"? Chyba nie, raczej według zapotrzebowania.

    Po czasie okazało się jednak, że auto jest dużo żywotniejsze niż
    początkowo zakładałem, dlatego odbyło kilka wycieczek po Polsce i dało
    dużo zabawy tego lata. Do okazyjnych wycieczek stan jest moim zdaniem
    wystarczający. Do codziennego użytkowania pewnie wymagałoby kilku
    poprawek.

    Zbyszek