  • 191. Data: 2010-11-06 21:49:56
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Dlatego, że dzisiaj ograniczają jedno, jutro zaś trzeba będzie mieć
    > zezwolenie na ciupcianie własnej żony.

    Dramatyzujecie.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 192. Data: 2010-11-07 00:54:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 06 Nov 2010 21:49:56 +0100, DoQ napisał(a):

    > Dramatyzujecie.

    Nic podobnego. 100 lat temu, jak miałeś swoją ziemię i chciałeś na niej
    postawić dom, to zasuwałeś do majstra, który ten dom Ci budował.

    Zrób to dzisiaj.

    --
    ___________ (R)

  • 193. Data: 2010-11-07 09:14:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Nic podobnego. 100 lat temu, jak miałeś swoją ziemię i chciałeś na niej
    > postawić dom, to zasuwałeś do majstra, który ten dom Ci budował.
    > Zrób to dzisiaj.

    Dramatyzujecie.
    Jak ktoś ma w czymś własny interes to doszukuje się ograniczenia
    swobody. Tak więc, jednemu będą przeszkadzały świecące żarówki w dzień,
    drugiemu owijające się wokół szyi pasy bezpieczeństwa, a jeszcze innemu
    zakaz jazdy po wypiciu alkoholu.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 194. Data: 2010-11-07 10:10:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Nov 2010 00:54:52 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Nic podobnego. 100 lat temu, jak miałeś swoją ziemię i chciałeś na niej
    >postawić dom, to zasuwałeś do majstra, który ten dom Ci budował.
    >Zrób to dzisiaj.

    200 lat temu, bo 100 lat temu to Drzymala tez juz musial miec
    zezwolenie.

    A na ciupcianie juz dzisz trzeba miec zezwolenie zony, bo inaczej to
    bedzie gwalt i przemoc w rodzinie. Choc jeszcze nie we wszystkich
    krajach :-)

    J.

  • 195. Data: 2010-11-07 10:14:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Nov 2010 18:29:31 +0100, DoQ wrote:

    >Skoro nie pijesz (nie lubisz) alkoholu, to w jaki sposób przeszkadza Ci
    >ograniczenie? Może zwyczajnie lubisz ponarzekać?

    Wiesz, ja nie pale, a ostatnie przepisy antypapierosowe mi sie nie
    podobaja. Co komu przeszkadza zeby w pociagu byly wagony dla palacych?
    Albo zeby byly kawiarnie dla palaczy itp ?

    I tak dobrze, bo chyba teraz mozna urzadzic palarnie w budynku,
    dawniej to chyba bylo niemozliwe ?

    J.

  • 196. Data: 2010-11-07 10:19:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Nov 2010 09:14:52 +0100, DoQ wrote:
> [...]
    >swobody. Tak więc, jednemu będą przeszkadzały świecące żarówki w dzień,
    >drugiemu owijające się wokół szyi pasy bezpieczeństwa, a jeszcze innemu

    Po pierwsze - wcale nie trzeba miec w tym wlasnego interesu zeby
    zauwazac.
    Po drugie - dlatego trzeba ustalic jakies rozsadne zasady .. i mnie
    sie wydaje ze te nasze 0.2 to troche za malo.

    A po trzecie - zganiaj na tych co maja interes, a potem sie okaze ze
    to ty miales interes, ale cie przeglosowali ..

    J.

  • 197. Data: 2010-11-07 10:50:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-07 10:14, J.F. pisze:

    > Wiesz, ja nie pale, a ostatnie przepisy antypapierosowe mi sie nie
    > podobaja. Co komu przeszkadza zeby w pociagu byly wagony dla palacych?
    > Albo zeby byly kawiarnie dla palaczy itp ?

    Czyli to jednak taka moda? Nie dotyczy mnie ale będę przeciwko, bo tak?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 198. Data: 2010-11-07 10:52:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-07 10:19, J.F. pisze:

    > Po drugie - dlatego trzeba ustalic jakies rozsadne zasady .. i mnie
    > sie wydaje ze te nasze 0.2 to troche za malo.

    Bo?

    > A po trzecie - zganiaj na tych co maja interes, a potem sie okaze ze
    > to ty miales interes, ale cie przeglosowali ..

    Jaki mogę mieć interes w omawianym temacie?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 199. Data: 2010-11-07 11:28:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Nov 2010 10:52:08 +0100, DoQ wrote:
    >Bo?

    Bo po jednym piwie czlowiek nie jest jeszcze tak pijany, zeby mu
    zabraniac prowadzenia pojazdu.

    I starczy.

    >Jaki mogę mieć interes w omawianym temacie?

    Mowa o innym temacie. W jakims masz interes, a wladza ci go zablokuje.
    Bo reszta nie bedzie widziala przeszkod - im to nie przeszkadza.

    J.

  • 200. Data: 2010-11-07 11:33:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Nov 2010 10:50:17 +0100, DoQ wrote:

    >Czyli to jednak taka moda? Nie dotyczy mnie ale będę przeciwko, bo tak?

    Nie - nie lubie jak sie ogranicza swobode bez potrzeby.

    Potem ci beda np. wylaczac prad w domu o 22, bo przeciez uczciwy
    czlowiek idzie juz spac i nie emituje niepotrzebnie CO2.
    A 60% ludzi powie ze ich to nie dotyczy - oni i tak ida spac o 22.

    J.