  • 41. Data: 2010-10-30 18:27:59
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-30 18:21, to pisze:

    > Nie ma takiej, ale gdyby była, to też by Ci ta niebieska czapeczka nie
    > przeszkadzała i zachęcałbyś do jeżdżenia w niej używają takiego argumentu
    > jak powyższy?

    Wez moze wytrzezwiej. Jak juz przestaniesz widziec czapeczki to
    pogadamy, ok?:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 42. Data: 2010-10-30 18:44:54
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sat, 30 Oct 2010 16:44:14 +0200, BQB na pl.misc.samochody napisał(a):

    > powiedzieć alfabet od tyłu :P

    W jakim czasie, na trzeźwo, bez pomyłek, jesteś w stanie wyrecytować
    alfabet od tyłu ?

    "Języczek u wagi. Chwalą lub ganią zależnie od tego, czy jedno, czy drugie
    daje lepszą okazję błyśnięcia bystrością sądu. Aforyzmy F. Nietsche"

  • 43. Data: 2010-10-30 22:23:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *z* napisał(-a):

    > Taka nap. migrena. U mnie przy obecnym przesileniu zimowym 2 godz 3
    > razy
    > w tygodniu. Moje postrzeganie i refleks jest na poziomie wypicia
    > flaszki
    > wódki.
    > Ustawodawca mi pozwala jeździć a po jednym piwie już nie. Za to
    > lekarze
    > zalecają lampkę wina i piwo przy kamicy nerkowej.

    Pownieneś mieć odebrane prawo jazdy. Stwarzasz zagrożenie nawet po
    trzeźwemu.

    > Gdybym się stosował do tych bzdurnych przepisów to byłbym już zimnym
    > trupem. Ustawodawcy muszą zrozumieć że nie wszyscy są debilami i
    > przestać doić bezczelnie kasę.

    Ustawodawcy nie będą odzielać ziarna ziarna od plew. Jak dla kogoś jest
    problemem powstrzymanie się od picia, to niech jeździ taksówkami. IMHO,
    dla mnie dopuszczalną granicę mogą zmniejszyć do 0,0 promila. Nie mam z
    tym problemu.

    > A jak już się debil trafi to mu się nie
    > daje prawa jazdy a nawet zamyka w szpitalu.

    PJ powinni dożywtonio odbierać każdemu debilowi który nawalony siada za
    fajere, bez względu jak stan nawalenia będzie zdefiniowany.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 44. Data: 2010-10-30 22:58:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Wez moze wytrzezwiej. Jak juz przestaniesz widziec czapeczki to
    > pogadamy, ok?:)

    Nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie?

    --
    ignorance is bliss

  • 45. Data: 2010-10-30 22:59:42
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-30 17:16, DoQ pisze:

    > o ROTFL - a nieistniejaca niebieska czapeczka
    > to ma byc ten powalający argument, ktory
    > lyknales jak pelikan bez wiekszego zastanowienia?

    Ta nieistniejąca niebieska czapeczka to
    symbol, nie ma znaczenia czy istnieje czy nie,
    czy jest różowa czy w grochy. Ale ty zdaje się
    tego nie rozumiesz, więc nie będę kontynuował.

    Powtarzasz swoje jakbyś był na odwyku.
    Ale tu nie chodzi o to czy pić czy nie pić.
    Pytanie brzmi jak to jest, że ktoś u nas
    uznany za bandytę/mordercę bo ma 0,4 promila,
    w Austrii (dla przykładu) jest obywatelem bez
    skazy?

    --
    AW

  • 46. Data: 2010-10-30 23:13:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Oct 2010 07:36:28 +0200, Andrzej Kubiak wrote:
    >Z osiągnięciem -0,05 może być pewien problem :)

    Praktycy sobie z tym radza bez problemu - stezenie -0.05 jest wtedy,
    gdy po dodaniu 0.05 alkomat pokazuje zero :-)

    J.

  • 47. Data: 2010-10-30 23:17:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Oct 2010 06:52:10 +0200, DoQ wrote:

    >Ale ktoś Ci nakazuje jeździć pod wpływem alkoholu?

    Ty pamietaj ze trzezwi powoduja 85% wypadkow.

    A odmowic .. zimne piwo w upalne lato .. potem to i auto sie lepiej
    prowadzi :-)

    J.

  • 48. Data: 2010-10-30 23:18:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Oct 2010 16:44:14 +0200, BQB wrote:
    >Może jak w niektórych stanach USA - test trzeźwości? Czyli np przejście
    >po prostej linii, stanąć na palcach, odgiąć głowę do tyłu, zamknąć oczy
    >i dotknął palcem wskazującym czubka nosa, powiedzieć alfabet od tyłu :P

    Z tym ze i oni przechodza na alkomaty.

    J.

  • 49. Data: 2010-10-30 23:21:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Oct 2010 22:59:42 +0200, AW wrote:

    >Ta nieistniejąca niebieska czapeczka to
    >symbol, nie ma znaczenia czy istnieje czy nie,

    Chcecie cos istniejacego ? W pasach trzeba prowadzic.

    I na swiatlach w dzien :-P

    >Pytanie brzmi jak to jest, że ktoś u nas
    >uznany za bandytę/mordercę bo ma 0,4 promila,
    >w Austrii (dla przykładu) jest obywatelem bez
    >skazy?

    A w Niemczech moze nawet zap* 200 po autostradzie i jakos nie uwazaja
    ze uposledza zmysly na tyle ze trzeba tego zabronic :-)

    J.

    P.S. Choc i Niemcy powolutku obnizaja.

  • 50. Data: 2010-10-31 02:40:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Big Jack

    > Pownieneś mieć odebrane prawo jazdy. Stwarzasz zagrożenie nawet po
    > trzeźwemu.

    Ma stracić prawko bo czasem miewa migrenę? Weź się ogarnij. Jak ktoś
    często się przeziębia to też ma oddać prawko? W końcu kiepsko jeździ się
    z gorączką.

    A z niebieską czapeczką miałbyś?

    --
    ignorance is bliss