  • Data: 2012-02-23 17:35:26
    Temat: Re: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-23 17:59, kamil pisze:
    > A chłopakowi kto coś fundował poza przemoczonym tyłkiem o 5 rano w lesie?

    On to lubi, jak ja lubię łazić po błocie, a ty się dopieprzać. Hobby to
    jest.

    > To Ty próbujesz lansować tezę, więc Ty ja udowodnij. Poczytaj jakieś
    > forum i po tygodniu nauki pokaż swoje prace konkursowe.

    Nie załapałeś coś. Otóż ja właśnie piszę, że z poezją nie jest już
    ''takie miki'' jak z pstrykaniem.

    > Chłopak ma talent i pewnie też jest przedsiębiorczy

    I pewnie ładnie tańczy. Na pewno. Powinien wystąpić w tańcu z gwiazdami.
    Międzynarodowym. Tak, potrzebujemy nowego Małysza. Już go kochamy. Ktoś
    go obraża? Jak śmie? :)
    Na razie chłopak lubi przyrodę, potrafi obsługiwać aparat, jest
    cierpliwy i ma średniozamożnych rodziców. Więcej raczej nie wiemy nic.

    > więc wciąż nie
    > rozumiem, dlaczego nagroda dla niego nie jest czymś wyjątkowym.

    Ponieważ konkursy polegają na eliminacji poziomu niedostatecznego i
    ruletce tego, co zostaje. A ponieważ w dzisiejszej fotografii to, co
    zostaje po eliminacji dziadostwa nadal jest gigantyczne, prestiż zmalał.
    Jeśli jemu wydaje się inaczej, to fajnie, ale przyjdzie czas, że się
    rozczaruje. Jeśli będzie miał mój charakter, to go nie zaboli jakoś.

    > Ja chwalę się poezją i fotografiami w sygnaturce?

    Ale ja każę tam wchodzić? Bilety sprzedaję? Nawet nie mam księgi gości,
    żadnych statystyk. Jak sobie ktoś zechce, wejdzie. I tyle.
    Nie pamiętam, by kiedykolwiek z tego trafił się jakiś biznes i nie po to
    to jest.
    Zresztą - gdzie tam jakieś chwalenie - tam tylko jest napisane ''różne
    takie tam'' :)

    > Emeryci zdaje się mają zniżki od dawna.

    No niestety, jeszcze ze trzydzieści lat. Choć tak serio, to nigdy - do
    kiedy się da - praca, potem wyłudzić kredyt, wycieczka dookoła świata i
    eutanazja. Albo coś w tym stylu. Emerytury nie będzie. Zresztą tu jest
    też pewna analogia, bo o emeryturach wiedziałem na początku lat
    dziewięćdziesiątych - i to też żadne miki nie było tylko zwyczajny
    wniosek z obserwacji. Śmieszyły mnie te wszystkie filary, kampanie,
    zbierania i wpłacania na fundusze itp. Dziś jest powszechny szok, ale
    naprawdę kiepsko dopiero będzie.
    Kto myślał, kupił lokali albo ziemię (i już ją rozdysponował) albo miał
    wszystko w dupie i żyje dniem dzisiejszym (to ja).

    > Co będzie następne,
    > kuzyn wysłał zdjęcie z komórki do Super Expressu, więc World Press Photo
    > to kpina?

    Kpina. Samonakręcający się łał-obrazkami biznes. Mają być flaki, symbole
    i coś na czasie. W tym roku będą zacięte twarze acta, urwane głowy z
    Syrii i pewno jakiś żywy szkielet z Afryki czy inne takie.

    Niestety jednak muszę to poprzeć - gawiedź tylko tak może coś zauważyć i
    poprzeć albo zaprotestować.

    --
    pozdrawia Adam
    /kiedy miejskie toalety wejdą na grupona? Kupka w cenie siusiu.../