  • Data: 2012-02-23 18:26:48
    Temat: Re: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-23 18:49, DoQ pisze:

    > Nie trzeba być psychologiem żeby zauważyć takie oczywistości :)

    Rozumiem, że tu także matura zdana niedawno, a w trzewiach moc :)

    > Dyskredytujesz chłopaka głupim konkursem i łatwizną. Z tym że to o jego
    > nazwisku trąbią w największych mediach, podczas gdy o Tobie nie
    > wspomniała nawet TV Suwałki .

    A jednak sam się wkopałeś z wnioskiem - trąbią w mediach więc jest sukces :)
    Otóż media trąbią o tym, co emocjonalnie połączy motłoch. A łączy
    Madzia, co ją wyrodna matka porzuciła ale i Małysz... ups, Małysza
    niet... sukcesu brak... jest! Mateusz! On Polak, z naszej krwi! Znam
    takiego, co zna tego, co go widział raz. Jego sukces prawie naszym
    sukcesem! A nawet nie prawie! Polska jest potęgą fotografii
    przyrodniczej! A my jesteśmy Polakami. Polacy są jednak zajebiści!
    Pokażemy jeszcze tym ##$$%%^ ze wschodu, południa, północy i zachodu!
    I tysiące młodych chłopców pstryka wróbelki ajfonami. Jak kiedyś skakało
    na skoczniach klepanych ze śniegu. Gdzież są dziś następcy Małysza? :)
    A przy okazji sprzeda się kilka bannerów na podpaski, jogurcik
    konserwowany kwasem askorbinowym czy portal na esemesa z laskami do
    oglądania przy onanizowaniu.

    Jak bozia (albo inny latający potwór spaghetti) da, zrozumiesz kiedyś,
    że istnieją ludzie, którzy mają w dupie swoją sławę i wisi im równo, czy
    są w jakiejś telewizji, czy nie. A są nawet tacy, którzy tego nie chcą i
    - co ciekawe - nie jest to choroba. Może najwyżej schizofrenia
    bezobjawowa :)

    > Ale 20lat temu było inaczej, tylko nikt nie chciał o mnie napisać? ;)

    20 lat temu można było wydać album i z tego żyć (choć raczej skromnie).
    Może raczej 30 lat temu, 20 lat temu to najlepiej żyło się ze sprzedaży
    dolnopłuków.

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem znak narzekania, narzekacz 'oj', tylko nie ma go na