  • Data: 2012-02-23 16:59:47
    Temat: Re: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/02/2012 16:49, Janko Muzykant wrote:

    > Wokół nas. Mają w dupie pstrykanie, bo to mało ambitne. Ale ufunduj ja
    > wiem... trzydzieści koła plus tydzień nauki, zdziwisz się.

    A chłopakowi kto coś fundował poza przemoczonym tyłkiem o 5 rano w lesie?

    > Zrób jak wyżej i porównaj, co z tego wyjdzie.

    To Ty próbujesz lansować tezę, więc Ty ja udowodnij. Poczytaj jakieś
    forum i po tygodniu nauki pokaż swoje prace konkursowe.

    Ah tak, nie chce ci się.

> [...]
    > ambicje? Toż to tylko zabawa, przyjemność. Żeby z tego żyć, trzeba mieć
    > inny, znacznie większy i mniej powszechny talent - trzeba być
    > przedsiębiorczym. Tylko równie dobrze można wtedy najlepiej we wsi
    > puszczać bańki albo najcelniej na klatce pluć. W przeciwnym wypadku - to
    > jest praca, raczej gorsza niż lepsza, z niewielką nadwyżką wolnych
    > środków i czasu, z ciągłym gonieniem za klientem. Robi się głównie
    > bzdury i jeśli ma się jakiekolwiek ambicje estetyczne, po prostu kurwi
    > się. Kiepska inwestycja z tendencją do jeszcze większego skiepszczenia.

    Chłopak ma talent i pewnie też jest przedsiębiorczy, więc wciąż nie
    rozumiem, dlaczego nagroda dla niego nie jest czymś wyjątkowym.

    > A może ta prawda zbyt cię przeraża? Zainwestowałeś czas, pieniądze,
    > marzenia w coś, co potrafią miliony, co jest dziś tak powszechne jak
    > granie w farmy na naszych klasach czy napieprzanie na pis i peo na onetach.

    Ja chwalę się poezją i fotografiami w sygnaturce?

    > He, starzejący się człowiek, którego co chwilę pytają ''ulgowy''? :)

    Emeryci zdaje się mają zniżki od dawna.

    > Zajedzie, zajedzie, ludzie lecą na konkursy jak muchy na gówno. Właśnie
    > za niedługo, mając dyskusyjną przyjemność bycia w kolejnym jury, będę
    > musiał przeglądać sterty jakiś rodzinnych bzdur typując zwycięzców.
    > Nagroda - pluszaki po dysze. A firma ma dym no i materiał. No, ale to
    > jest biznes, nie marudzę. Dla przyjemności to se popstrykam błoto i
    > śnieg. Sorry, ''kfiatki nokią'' :)
    >
    > Właśnie przed chwilą znalazłem konkurs pewnego znajomego kotleta. Robi
    > sesję darmo w zamian za najlepsze przysłane zdjęcia. Jak myślisz, po co
    > taka szopa? :)

    Porównujesz znajomego kotleciarza do BBC Wildlife? Co będzie następne,
    kuzyn wysłał zdjęcie z komórki do Super Expressu, więc World Press Photo
    to kpina?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil