  • Data: 2012-02-23 19:05:52
    Temat: Re: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-23 19:52, DoQ pisze:
    > No ba. Małysz też brał udział w głupich konkursach - nic wielkiego,
    > przecież na nartach potrafi jeździć pewnie z kilka milionów Polaków.

    Nie. Za to - jak dla mnie - jest to głupia i prymitywna sztuczka - szus
    z góry, lecimy i pac. Kto dalej. Trudne, ale prostackie i nudne.

    > Nie wiem o co Ci chodzi z tą polskością? Czy w jakiś sposób dałem odczuć
    > że jestem "niepoprawnym patriotą"? Czy Twoja reakcja byłaby odmienna
    > gdyby chłopak był Szwedem?

    Wpisz sobie każdą nację, generalnie nie ma to znaczenia poza tym, że
    niektóre bardziej się identyfikują patriotycznie.

    > No są są... tylko później płaczą, że ich pracę wyceniono na 1500PLN a
    > "znanego beztalencia" na 150000PLN.

    No to ich problem, że płaczą. Ja nie płaczę.

    > Nie mam żadnego doświadczenia w sprzedaży dolnopłuków więc nie wypowiem
    > się.

    Ja też nie. Ale wiele takich, co sprzedawało spłuczki albo znicze, dziś
    mają duże biznesy. Jak się to lubi - pochwalić.

    --
    pozdrawia Adam
    /podobno każdy ma jakieś sympatie polityczne - ja nie mam/